Gjest anspente skuldre Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er så anspent om dagen..! Skuldrene henger like under ørene. Hva kan vel være bedre enn aromaterapi da? Har du en god å anbefale i Oslo? Som ikke er alt for dyr? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 På Spa akademiet i Hegdehaugsveien har de aromamassasje til veldig lave priser. Du kan velge å bli massert av en student, en nyutdannet eller en erfaren massør og prisene blir deretter. 0 Siter
Gjest anspente skuldre Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 På Spa akademiet i Hegdehaugsveien har de aromamassasje til veldig lave priser. Du kan velge å bli massert av en student, en nyutdannet eller en erfaren massør og prisene blir deretter. Wow, det var et godt tips! Skal sjekkes ut :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Wow, det var et godt tips! Skal sjekkes ut :-) Jeg var "prøvekanin" sist gang de hadde spa-eksamen. 4 timer hudpleie inkl farging og forming av bryn, manikyr og make-up til i utgangspunktet 599kr men siden de var litt desperate etter folk så fikk jeg det for 299kr. Ikke dårlig ;-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har prøvd aromaterapi flere steder, men ingen behandling kan komme opp mot den "Kinesiske", helt spesiell og god kinesisik massasje. Nydelige omgivelser. Deilig avslapningsrom etterpå med grønn te, frukt og vann. Husker ikke i farta navnet, men ligger i Arbinsgate i Oslo, bak Vika. Kan anbefales på det varmeste. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har prøvd aromaterapi flere steder, men ingen behandling kan komme opp mot den "Kinesiske", helt spesiell og god kinesisik massasje. Nydelige omgivelser. Deilig avslapningsrom etterpå med grønn te, frukt og vann. Husker ikke i farta navnet, men ligger i Arbinsgate i Oslo, bak Vika. Kan anbefales på det varmeste. Kinesisk massasje skal det selvsagt være (skrivefeil i forrige innlegg) :-) Denne massasjen kan du få med eller uten oljer og er helt fantastisk, men ikke så billig. Sjekk på nettet. 0 Siter
Gjest anspente skuldre Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har prøvd aromaterapi flere steder, men ingen behandling kan komme opp mot den "Kinesiske", helt spesiell og god kinesisik massasje. Nydelige omgivelser. Deilig avslapningsrom etterpå med grønn te, frukt og vann. Husker ikke i farta navnet, men ligger i Arbinsgate i Oslo, bak Vika. Kan anbefales på det varmeste. Jeg antar det er dakai du tenker på? Søkte det opp. Det ser fantastisk deilig ut. Litt dyrere, men kanskje det er verdt det? :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg antar det er dakai du tenker på? Søkte det opp. Det ser fantastisk deilig ut. Litt dyrere, men kanskje det er verdt det? :-) Ja, det er riktig og JA, det er verdt det. Jeg skal dit igjen! Få høre om du er fornøyd om du går dit. En spesiell opplevelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.