Gå til innhold

Aromaterapi

Gjest anspente skuldre

Anbefalte innlegg

Gjest anspente skuldre
Skrevet

Jeg er så anspent om dagen..! Skuldrene henger like under ørene. Hva kan vel være bedre enn aromaterapi da? Har du en god å anbefale i Oslo? Som ikke er alt for dyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Spa akademiet i Hegdehaugsveien har de aromamassasje til veldig lave priser. Du kan velge å bli massert av en student, en nyutdannet eller en erfaren massør og prisene blir deretter.

Gjest anspente skuldre
Skrevet

På Spa akademiet i Hegdehaugsveien har de aromamassasje til veldig lave priser. Du kan velge å bli massert av en student, en nyutdannet eller en erfaren massør og prisene blir deretter.

Wow, det var et godt tips! Skal sjekkes ut :-)

Skrevet

Wow, det var et godt tips! Skal sjekkes ut :-)

Jeg var "prøvekanin" sist gang de hadde spa-eksamen. 4 timer hudpleie inkl farging og forming av bryn, manikyr og make-up til i utgangspunktet 599kr men siden de var litt desperate etter folk så fikk jeg det for 299kr. Ikke dårlig ;-)

Skrevet

Jeg har prøvd aromaterapi flere steder, men ingen behandling kan komme opp mot den "Kinesiske", helt spesiell og god kinesisik massasje. Nydelige omgivelser. Deilig avslapningsrom etterpå med grønn te, frukt og vann.

Husker ikke i farta navnet, men ligger i Arbinsgate i Oslo, bak Vika. Kan anbefales på det varmeste.

Skrevet

Jeg har prøvd aromaterapi flere steder, men ingen behandling kan komme opp mot den "Kinesiske", helt spesiell og god kinesisik massasje. Nydelige omgivelser. Deilig avslapningsrom etterpå med grønn te, frukt og vann.

Husker ikke i farta navnet, men ligger i Arbinsgate i Oslo, bak Vika. Kan anbefales på det varmeste.

Kinesisk massasje skal det selvsagt være (skrivefeil i forrige innlegg) :-)

Denne massasjen kan du få med eller uten oljer og er helt fantastisk, men ikke så billig.

Sjekk på nettet.

Gjest anspente skuldre
Skrevet

Jeg antar det er dakai du tenker på? Søkte det opp. Det ser fantastisk deilig ut. Litt dyrere, men kanskje det er verdt det? :-)

Skrevet

Jeg antar det er dakai du tenker på? Søkte det opp. Det ser fantastisk deilig ut. Litt dyrere, men kanskje det er verdt det? :-)

Ja, det er riktig og JA, det er verdt det. Jeg skal dit igjen!

Få høre om du er fornøyd om du går dit. En spesiell opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...