Gå til innhold

Psykopati?

Anbefalte innlegg

Gjest helvsak
Skrevet

Jeg er en mann på 51. Da jeg var 30 traff jeg ei jente på ei fest. Vi var begge på jakt,som jeg vil kalle det. Jenta var 25. Det som sjedde den kvelden, viste seg å få stor innvirknin på våre videre liv. Jeg var småbruker, Jeg fikk senere vite at jeg var annbefalt.Vi gikk til sengs, enstund viste det seg at hun var gravid. Det oppstod et merkelig forhold. Det var mer en forpliktelse enn kjærlighet. Jeg ville ta vare på barnet. Hun flyttet inn til meg, men hun var fullstendig klar over at jeg ikke var forelsket, men etterhvert ble jeg svært glad i henne. Plutelig begynnte merkelige ting å sje. Hun begynnte å legge all skyld på meg for den minste ting. Jeg hadde slitt med angst tidligere, og det begynnte hun å bruke mot meg.Hennes psykiske helse var feilfri. Jeg ba henne gå til lege men det nektet hun. Hun ble mer og mer agressiv. Jeg følte det på en måte som hevn for det livet jeg hadde bragt henne oppi. Tilslutt skillmisse.Det har sjedd mye, men fortsatt etter så mange år er det oldskap i alt hun sier å gjør mot meg. For å nevne det på slutten, hun var voldelig både mot min mor og meg. Har mer å spørre om, men det er nok nå.

Skrevet

Etter en fødsel kan en del kvinner få fødselsdepresjon som kan vare en stund. Noen kan da bli veldig aggressive. Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. Ved en depresjon ser de som regel ingen andre enn seg selv.

Hun burde helt sikkert hatt hjelp i tide.

Du har skrevet alt for lite for å kunne si om dette var psykopati.

Mitt inntrykk av kvinnelige psykopater er at de i starten er veldig hyggelige og blide. Når de har blitt kjent med deg så vet de hva de skal gjøre for å kjøre deg ned i grøfta. Vær derfor alltid litt forsiktig med å si for mye til mennesker du ikke kjenner veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...