Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Fra BMJ: This systematic review and meta-analysis, including unpublished data, concludes that reboxetine is an ineffective and potentially harmful antidepressant. http://www.bmj.com/ 0 Siter
Gjest edronax Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Takk. Men jeg er skikkelig dårlig i engelsk, så kan du være så snill å fortelle hvorfor og hvordan den er skadelig? Jeg har nemlig dessverre brukt denne selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 Takk. Men jeg er skikkelig dårlig i engelsk, så kan du være så snill å fortelle hvorfor og hvordan den er skadelig? Jeg har nemlig dessverre brukt denne selv. Harm i denne sammenhengen betyr bivirkninger. En medisin som ikke kan vise at den er bedre enn placebo, kan ikke ha plagsomme/evt farlige bivirkninger uten at totalresultatet kommer ut i minus. Det er ingen ting som tyder på at slike negative virkninger er til stede etter at en har sluttet. 0 Siter
Gjest edronax Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Harm i denne sammenhengen betyr bivirkninger. En medisin som ikke kan vise at den er bedre enn placebo, kan ikke ha plagsomme/evt farlige bivirkninger uten at totalresultatet kommer ut i minus. Det er ingen ting som tyder på at slike negative virkninger er til stede etter at en har sluttet. Ok. Neida, jeg ble også helt bra etter at jeg sluttet Men jeg ble "våken" sånn ca 24 timer i døgnet og ble helt "sprø" mens jeg brukte dem. (Nå kan man sikkert bli sprø uansett hvis man overhodet ikke sover, men) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.