Gå til innhold

Hei og hallo!


laguna1

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle introdusere meg, fordi jeg tenkte å begynne å prate og diskutere litt med dere her inne igjen, sånn om det er greit:) Jeg pleide å være her inne en del tidligere, og da het jeg bare laguna, men det fikk jeg ikke være lenger for jeg har glemt både gammel mail & gammelt passord..

Uansett, håper det er noen artige diskusjoner og skravletråder her fortsatt,og håper jeg får være med. vennlig hilsen en litt skravlesjuk laguna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    21

  • Sør

    3

  • frosken

    3

  • Spenning

    3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Velkommen tilbake, laguna! Du har vært savnet!

Med vennlig hilsen

Tusen takk for det Sør! :) Hyggelig å få så koselige hilsener. skal bli kjekt å skravle litt med dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''... sånn om det er greit:) ''

Javel, ålreit da :-))

Vi sier det er greit. Men det er etpar ukers prøvetid :)

Ok, da skal jeg oppføre meg supereksemplarisk de første par ukene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Hyggelig å se deg igjen:-) Madrass, hårbørste, hull i veien og tom lommebok er det jeg tenker på når jeg ser nicket ditt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen:-) Madrass, hårbørste, hull i veien og tom lommebok er det jeg tenker på når jeg ser nicket ditt:-)

Hahaha...Ikke dårlig! :D 3 av de skjønner jeg godt, men hårbørsten har jeg nok glemt hva dreide seg om...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Hahaha...Ikke dårlig! :D 3 av de skjønner jeg godt, men hårbørsten har jeg nok glemt hva dreide seg om...:)

Du var sinna på samboeren din og kastet hårbørsten etter han. Det må ha gjort et dypt inntrykk på meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var sinna på samboeren din og kastet hårbørsten etter han. Det må ha gjort et dypt inntrykk på meg ;o)

Haha, det stemmer det..Det forholdet der røk en kule varmt innimellom..;P Det er slutt mellom meg og han det var snakk om der da, for en tid tilbake. Nå er faktisk relativt nyforlovet med en HELT annen, og vi kaster ikke hårbørster! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Haha, det stemmer det..Det forholdet der røk en kule varmt innimellom..;P Det er slutt mellom meg og han det var snakk om der da, for en tid tilbake. Nå er faktisk relativt nyforlovet med en HELT annen, og vi kaster ikke hårbørster! ;D

Godt å høre at du traff den rette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...