Gå til innhold

Hei og hallo!


laguna1

Anbefalte innlegg

Heihei. Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg. Og det er jo bra. :)

Næh, _deg_ husker jeg ikke..;p Klart jeg gjør det & håper alt er bare fint med deg.Hyggelig å se deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    21

  • Sør

    3

  • frosken

    3

  • Spenning

    3

Mest aktive i denne tråden

Koselig!

Husker du den gangen du og jeg hadde vært på samme plenen samtidig (du hadde grillet, jeg hadde bare vært på en liten tur alene og satt og leste avisen) - og så fant vi ut dagen etter at vi hadde vært der samtidig?

Det husker jeg godt! Verden er liten noen ganger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake :-)

Jeg har hatt mange ulike nick opp gjennom årene, og byttet ganske ofte. Det nicket jeg har nå, er vel et par-tre år gammelt tror jeg...

Hei på deg! Jeg husker ikke det nicket du har nå, men jeg sluttet vel mer eller mindre å skrive her for..tja..en tre, fire år siden også.hyggelig å se deg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei laguna. Først stakk Altman hodet innom for noen dager siden, og nå er du er her også. Dette kan jo bli riktig hyggelig etterhvert! Du har det fint? Moren min sier alltid at så lenge hun ikke hører noe har vi det aldeles utmerket, og sånn er det kanskje med the missing dolers også:)

Hei tonie! Koselig å se deg! :) Mora di har aldeles rett, her har man det utmerket..flytteplaner,gifteplaner og bare stas :) Du da? alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det husker jeg godt! Verden er liten noen ganger! :)

Så koselig at du er tilbake, laguna;))

Vet ikke om du husker meg, men har ikke skiftet nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er tilbake, laguna;))

Vet ikke om du husker meg, men har ikke skiftet nick!

Husker deg! Hyggelig å "se" deg igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Godt å høre at du traff den rette ;-)

''

Hehe, men det var jo den gale hun traff (med hårbørsten)! :P

Det var ikke den mannen jeg mente da, vet du;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Velkommen

Ikke det at jeg er her så ofte men en titt i blant blir det, kan jo dukke opp noen eldre småpratere :-)

Ja, vi begynner vel faktisk å bli eldre.. :-P Hvor mange år er det siden småprat ble lagt ned? Mine første innlegg på doktoronline ble skrevet i 1997.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi begynner vel faktisk å bli eldre.. :-P Hvor mange år er det siden småprat ble lagt ned? Mine første innlegg på doktoronline ble skrevet i 1997.

Det husker jeg ikke. Det var en fin tid men verden går videre.

Mange gode minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se deg igjen! Husker deg godt fra "hine hårde dager" :o) Da leste jeg nok mer enn jeg skrev, så ikke fortvil om du ikke aner hvem jeg er, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fint å "se" deg!

Alt godt,

Her er alt vel, koser meg og har det bra.

Savner en del av de gamle småpraterne jeg traff på treffene.

Mange gode minner, håpert de har det bra alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...