Gå til innhold

Søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Plutte123
Skrevet

Hei Håvard, Jeg har et problem. Jeg aldri problemer med å sove hvorsomhelst og nårsomhelst. Mitt problem er at jeg ifølge min kone ligger ekstremt urolig. Jeg får flere muskelrykkniger iløpet av natten. Hun sier at Du rykker ikke bare i en muskel, du hopper jo i senga..... Jeg har blitt mere urolig de siste 4 ukene. Eneste forandringen jeg har gjort de siste 4 ukene er å trappe opp løpingen min. Jeg er 45 år og bor i San Francisco og løper ca. 10 timer i uken. Kan det ha noe og si.Har du noen forslag til hvorfor jeg ligger urolig og hva jeg kan gjøre for å ligge roligere?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er en stund siden jeg var aktiv i det idrettsmedisinske miljøet. Dog tror jeg at dette har noe med musklenes restitusjon å gjøre.

Løper du i tid tett opp til søvnen? Sørger du for etterførsel av væske og elektrolytter etter trening?

plutte1365380724
Skrevet

Det er en stund siden jeg var aktiv i det idrettsmedisinske miljøet. Dog tror jeg at dette har noe med musklenes restitusjon å gjøre.

Løper du i tid tett opp til søvnen? Sørger du for etterførsel av væske og elektrolytter etter trening?

Takk for svaret. Jeg pleier å løpe fra 16-18 hver dag, og drikker lite veske under og etter trening. De siste ukene har også tempraturen ligget over 30 grader.

Tror du at dette er problemet mitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...