Gjest Plutte123 Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Hei Håvard, Jeg har et problem. Jeg aldri problemer med å sove hvorsomhelst og nårsomhelst. Mitt problem er at jeg ifølge min kone ligger ekstremt urolig. Jeg får flere muskelrykkniger iløpet av natten. Hun sier at Du rykker ikke bare i en muskel, du hopper jo i senga..... Jeg har blitt mere urolig de siste 4 ukene. Eneste forandringen jeg har gjort de siste 4 ukene er å trappe opp løpingen min. Jeg er 45 år og bor i San Francisco og løper ca. 10 timer i uken. Kan det ha noe og si.Har du noen forslag til hvorfor jeg ligger urolig og hva jeg kan gjøre for å ligge roligere? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Det er en stund siden jeg var aktiv i det idrettsmedisinske miljøet. Dog tror jeg at dette har noe med musklenes restitusjon å gjøre. Løper du i tid tett opp til søvnen? Sørger du for etterførsel av væske og elektrolytter etter trening? 0 Siter
plutte1365380724 Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Det er en stund siden jeg var aktiv i det idrettsmedisinske miljøet. Dog tror jeg at dette har noe med musklenes restitusjon å gjøre. Løper du i tid tett opp til søvnen? Sørger du for etterførsel av væske og elektrolytter etter trening? Takk for svaret. Jeg pleier å løpe fra 16-18 hver dag, og drikker lite veske under og etter trening. De siste ukene har også tempraturen ligget over 30 grader. Tror du at dette er problemet mitt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.