Gå til innhold

Noe å lese for NHD og andre....

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg måtte stadig øke dosen med sobril for å få virkning. Kommer aldri til å

ta de igjen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, jeg har lest denne.

ink1365380698
Skrevet

Fornuftige psykiatere.

Jeg og--- har brukt valium i 31 år--- tror ikke det jeg har tatt noen skade. Kommer heller ikke til å slutte. Ser abslolutt ingen grunn til det. - de hjelper meg til et liv. Har bare brukt de daglig de siste 16 årene. Før det sporadisk i 15 år - men i perioder 5 mg flere dager i uka. Hadde opphold under to svangerskap.-- og det var etter 15 mnd opphold av valium, måneder med svært lite søvn pga kolikkbarn at jeg ble svimmel, mistet energien, og møtte veggen (så det hadde neppe noe med benzo å gjøre)- men det var da jeg begynte å bruke de hver dag.(5 mg) . Det bød forøvrig ikke på problemer å holde opp da jeg ble gravid. Men nå vet jeg at jeg ville få et problem, med daglig bruk i 16 år, så tenker ikke på det en gang -- å slutte mener jeg. Men står på barikadene i benzo debatten. En psykiater sa til meg for fem år siden til meg at spykiatrien hadde vært hjelpeløs uten benzo, og han jobbet ved siden av privat praksis på modum bad. NHD har også sagt meg at benzo så absolutt har sin plass i psykiatrien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...