Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Jeg klarer å se at nordmenn også er kriminelle, men du kan ikke innrømme at det finnes kriminelle innvandrere i Norge.

''Jeg klarer å se at nordmenn også er kriminelle, men du kan ikke innrømme at det finnes kriminelle innvandrere i Norge.''

Har jeg benektet at det finnes kriminelle innvandrere i Norge? Ikke det? Hvorfor påstår du det, da?

Stråmannsargumentasjon.

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg er også totalt likegyldig til antall ganger de ber, eller hvem de ber til...Om de helst unngår kyr eller svin er også totalt irrelevant.

Men jeg har absolutt vært vitne til at mennesker fra andre kulturer ikke vil integreres (=tilpasse seg norsk system/lov/jobb-etikette).

Det tviler jeg ikke på. Selv var jeg barn sammen med lederen i A-gjengen. Chileneren som denne Stig Millehaug forsøkte å kverke i bilen, og som ble skutt på Aker Brygge for noen år siden.

Dette er en fyr mange kun har lest om han i avisa vil si ikke ville integreres, men foreldra er meget integrert, og fyren har gått på de samme skolene som meg. Jeg har aldri tenkt på ham som utlending engang.

Han er likevel en av dem folk bruker mot utlendinger generelt.

Og hva forskjellen på han og David Toska? Ingen vil si at David Toska ikke er integrert fordi selv om han har vært kriminell hele sitt voksne liv.

Det er en forenkling av problemet å skylle på opphav eller manglende integrering når det kommer til kriminelle.

Gjest liker dette

''Jeg klarer å se at nordmenn også er kriminelle, men du kan ikke innrømme at det finnes kriminelle innvandrere i Norge.''

Har jeg benektet at det finnes kriminelle innvandrere i Norge? Ikke det? Hvorfor påstår du det, da?

Stråmannsargumentasjon.

Det påstår jeg fordi du forsvarer de tvert noen sier at det finnes kriminelle utlendinger her i landet.

Gjest sjøstjerna

''Men jeg har absolutt vært vitne til at mennesker fra andre kulturer ikke vil integreres (=tilpasse seg norsk system/lov/jobb-etikette).''

Men hva angår det andre innvandrere enn akkurat de som "ikke vil"?

Altså, jeg har vært vitne til bilulykker. Jeg tror da ikke alle andre nordmenn krasjer bilen sin fordi denne gjorde det...

Med vennlig hilsen

Når folk feks ikke vil tilpasse seg reglene i jobb/jobb-etikette osv, så skaper det fort konflikter.

Annonse

Når folk feks ikke vil tilpasse seg reglene i jobb/jobb-etikette osv, så skaper det fort konflikter.

''Når folk feks ikke vil tilpasse seg reglene i jobb/jobb-etikette osv, så skaper det fort konflikter.''

Selvsagt, men hva har det spesielt med innvandrere å gjøre?

Det gjelder da like mye tilfeller som "ungdom som ikke vil opp om morgenen", folk som stjeler, osv.

Med vennlig hilsen

''I gettoer?''

Det er nok mange bygder i "Finnmark" hvor det knapt bor en innvandrer. Vil du kalle det et ghetto, eller er det kun et ghetto når de som bor der har mørk hud?

Folk bor gjerne i ghetto (for eksempel jøder i Tyskland) fordi storsamfunnet er uvennlige - for eksempel, i Norge har man et parti som ca 25% støtter som er mot dem. Da er det enklere å bo med "sine egne".

Konklusjon: Frps holdninger fører til at mange innvandrere bor sammen.

Konklusjon 2: At de bor sammen betyr selvsagt ikke at de ikke er integrert.

''Neppe hvis du trekker fra innvandrere fra andre vestlige land. Og spesielt ikke blandt flykninger og asylsøkere. Og det var nok sistnevnte Frp tenkte på.''

De sa "innvandrere med oppholdstillatelse", bl.a.

''De sa "innvandrere med oppholdstillatelse", bl.a.''

Og de fleste klarer å lese mellom linjene.

Annonse

Og sendt alle som støtter Frp dit?

Det ville trolig gjort Norge til et bedre land! :-)

Poenget i diskusjonen her var å velge ut tilfeldige grupper i samfunnet som man mener skal "vekk" - enten det er jøder, flyktninger, funksjonshemmede, trygdede, osv.

''Poenget i diskusjonen her var å velge ut tilfeldige grupper i samfunnet som man mener skal "vekk" - enten det er jøder, flyktninger, funksjonshemmede, trygdede, osv.''

Det er nok heller slik at man ønsker å sende bort de som ikke er norske statsborgere. Norge kan ikke være et sosialkontor for resten av verden.

Krav om bønnerom og fri til å be. For eksempel.

''Krav om bønnerom og fri til å be. For eksempel.''

Dette blir bare utrolig når du signerer "ekte kristen"!

Kristne har en hel DAG fri til å be, og har så mange bønnerom i Norge at det er latterlig. På toppen av det hele står de fleste tomme!

Og sendt alle som støtter Frp dit?

Det ville trolig gjort Norge til et bedre land! :-)

Poenget i diskusjonen her var å velge ut tilfeldige grupper i samfunnet som man mener skal "vekk" - enten det er jøder, flyktninger, funksjonshemmede, trygdede, osv.

''Og sendt alle som støtter Frp dit?

Det ville trolig gjort Norge til et bedre land! :-)''

Sør, altid like stor respekt for folk med andre meninger!

''Poenget i diskusjonen her var å velge ut tilfeldige grupper i samfunnet som man mener skal "vekk" - enten det er jøder, flyktninger, funksjonshemmede, trygdede, osv.''

Det er nok heller slik at man ønsker å sende bort de som ikke er norske statsborgere. Norge kan ikke være et sosialkontor for resten av verden.

''Det er nok heller slik at man ønsker å sende bort de som ikke er norske statsborgere.''

Ja, jeg så flere svensker som var interessert i å tjene 100000 kr.

'' Norge kan ikke være et sosialkontor for resten av verden.''

..eh... Det er da nettopp det Frp ønsker - å dele ut 100000 kr til folk.

''Og sendt alle som støtter Frp dit?

Det ville trolig gjort Norge til et bedre land! :-)''

Sør, altid like stor respekt for folk med andre meninger!

Det er da ikke noe verre enn å ville sende andre grupper ut av Norge, så spar oss for martyrfaktene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...