Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

''Det er nok heller slik at man ønsker å sende bort de som ikke er norske statsborgere.''

Ja, jeg så flere svensker som var interessert i å tjene 100000 kr.

'' Norge kan ikke være et sosialkontor for resten av verden.''

..eh... Det er da nettopp det Frp ønsker - å dele ut 100000 kr til folk.

''..eh... Det er da nettopp det Frp ønsker - å dele ut 100000 kr til folk.''

Det vil likevel lønne seg på sikt, hvis man samtidig strenger grensene for lykkejegere i fremtiden.

Jo, det er faktisk forskjell på om man vil sende ut statsborgere og ikke-statsborgere. Slutt med tullet ditt nå.

Her var det snakk om å betale mennesker for å forlate landet:

''Generalsekretær i Rød Ungdom, Seher Aydar, synes ikke det er umoralsk å betale mennesker for å forlate landet.

- For at noe skal være umoralsk, må det også være en tapende part. Det kan jeg ikke se at denne ordningen har. Dette er en vinn-vinn-situasjon. Norske innvandrere slipper Siv Jensen, og Siv Jensen slipper oss, sier Aydar. ''

Man tenker nok å folk med en radikalt forskjellig kultur som ikke klarer, eller ikke vil, tilpasse seg vårt samfunn.

Siv Jensen og mange andre frp'ere altså?

De klarer ikke å tilpasse seg det norske sosialdemokratiet.

Det kan virke som om du er enig med Rød Ungdom?

Det vil likevel lønne seg på sikt, hvis man samtidig strenger grensene for lykkejegere i fremtiden.

''Det vil likevel lønne seg på sikt, hvis man samtidig strenger grensene for lykkejegere i fremtiden.''

Du får stille deg på grensen mot Sverige.

Annonse

Innvandrere spesialbehandles hele tiden. Gjør Frp-velgere det?

''Innvandrere spesialbehandles hele tiden''

Her bør du definere og konkretisere tre ting for at det skal bli forståelig: "Innvandrere", "spesialbehandles" og "hele tiden".

Gjest liker dette

Det er fånyttes å diskutere med Sør. Han _nekter_ konsekvent å forsta hva andre folk mener, bare han får ytret sine egne meninger

Det er fånyttes å diskutere med Sør. Han _nekter_ konsekvent å forsta hva andre folk mener, bare han får ytret sine egne meninger

Og siden du ikke har argumenter, er det (som vanlig) enklere å diskutere "Sør"!

Så fornøyelig!

Hvor mye må vi betale deg for å reise?

Hvorfor velger du helt spesifikt ut en slik link for å sverte Siv Jensen? Hvorfor skriver du ikke om alle de tåpelige forslagene alle politikerne har kommet med? Hvorfor lager du ikke heller en debatt om det?

Husker du hvordan du svarte meg sist jeg la ut en link om NAV og innvandrere?

Gjest liker dette

Hvorfor velger du helt spesifikt ut en slik link for å sverte Siv Jensen? Hvorfor skriver du ikke om alle de tåpelige forslagene alle politikerne har kommet med? Hvorfor lager du ikke heller en debatt om det?

LOL!

Annonse

*knegg*

''Hvor mye må vi betale deg for å reise?''

Jeg er ikke korrupt. Jeg har bodd mange år i utlandet allerede, for øvrig.

''Hvorfor velger du helt spesifikt ut en slik link for å sverte Siv Jensen? Hvorfor skriver du ikke om alle de tåpelige forslagene alle politikerne har kommet med? Hvorfor lager du ikke heller en debatt om det?''

For det var Frp som kom med forslaget om å kaste bort 100000 kr av skattebetalernes penger på slikt idioti. Hadde "Venstre" foreslått det samme, hadde jeg kritisert dem.

''Husker du hvordan du svarte meg sist jeg la ut en link om NAV og innvandrere?''

Nei.

''Hvor mye må vi betale deg for å reise?''

Jeg er ikke korrupt. Jeg har bodd mange år i utlandet allerede, for øvrig.

''Hvorfor velger du helt spesifikt ut en slik link for å sverte Siv Jensen? Hvorfor skriver du ikke om alle de tåpelige forslagene alle politikerne har kommet med? Hvorfor lager du ikke heller en debatt om det?''

For det var Frp som kom med forslaget om å kaste bort 100000 kr av skattebetalernes penger på slikt idioti. Hadde "Venstre" foreslått det samme, hadde jeg kritisert dem.

''Husker du hvordan du svarte meg sist jeg la ut en link om NAV og innvandrere?''

Nei.

"Jeg er ikke korrupt. Jeg har bodd mange år i utlandet allerede, for øvrig."

Åh, så du har bodd mange år i utlandet allerede, og så for øvrig da faktisk. Wow!

"For det var Frp som kom med forslaget om å kaste bort 10000 kr av skattebetalernes penger på slikt idioti. Hadde "Venstre" foreslått det samme, hadde jeg kritisert dem."

Mulig det, men det hadde du neppe lagt ut link om. Ser aldri at du kritiserer andre partier enn FrP.

Så du husker ikke det nei, det gjør nok mange andre. Store deler av tråden ble slettet.

"Jeg er ikke korrupt. Jeg har bodd mange år i utlandet allerede, for øvrig."

Åh, så du har bodd mange år i utlandet allerede, og så for øvrig da faktisk. Wow!

"For det var Frp som kom med forslaget om å kaste bort 10000 kr av skattebetalernes penger på slikt idioti. Hadde "Venstre" foreslått det samme, hadde jeg kritisert dem."

Mulig det, men det hadde du neppe lagt ut link om. Ser aldri at du kritiserer andre partier enn FrP.

Så du husker ikke det nei, det gjør nok mange andre. Store deler av tråden ble slettet.

''Mulig det, men det hadde du neppe lagt ut link om. Ser aldri at du kritiserer andre partier enn FrP.

''

Hvilket annet parti kunne du tenke deg kom med et forslag om innvandrere som er så idiotisk?

''Mulig det, men det hadde du neppe lagt ut link om. Ser aldri at du kritiserer andre partier enn FrP.

''

Hvilket annet parti kunne du tenke deg kom med et forslag om innvandrere som er så idiotisk?

"Hvilket annet parti kunne du tenke deg kom med et forslag om innvandrere som er så idiotisk?"

SV, V, Sp, KrF og Ap.

"Hvilket annet parti kunne du tenke deg kom med et forslag om innvandrere som er så idiotisk?"

SV, V, Sp, KrF og Ap.

Nei, selv om det finnes for mye grums i andre partier også, er det ingen av dem som holder på slik Frp profilerer seg.

Her var det snakk om å betale mennesker for å forlate landet:

''Generalsekretær i Rød Ungdom, Seher Aydar, synes ikke det er umoralsk å betale mennesker for å forlate landet.

- For at noe skal være umoralsk, må det også være en tapende part. Det kan jeg ikke se at denne ordningen har. Dette er en vinn-vinn-situasjon. Norske innvandrere slipper Siv Jensen, og Siv Jensen slipper oss, sier Aydar. ''

Det tullet var det Rød skrulle Ungdom som begynte med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...