Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Også Frp.

Og man kan fortsette og fortsette, og det er svaret til det du spør om:

''Mulig det, men det hadde du neppe lagt ut link om. Ser aldri at du kritiserer andre partier enn FrP.''

Jada, du snakker, argumenterer og kverulerer i ring du. Tydelig at du har FrP på hjernen i alle fall.

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

Jada, du snakker, argumenterer og kverulerer i ring du. Tydelig at du har FrP på hjernen i alle fall.

Nå er Per Willy Amundsen i Frp på NRK og snakker om "islamisering" (fordi én eneste muslimsk jente skulle være hjemme).

Og, som sagt, fint hvis du kan la være å skrive OM dine meddebattanter.

Gjest harikkenickfortiden

Ja?

Det handler om det du SKRIVER her, nemlig at du (som er bosatt i Norge) åpenbart ikke forstår hvor priviligiert du er, siden du skriver det du gjør.

Det er ikke et personangrep, men kritikk av det du skriver/synspunktet ditt.

=====

Derimot har du fremdeles ikke redegjort for dette som du skrev:

''og det bare fordi jeg ikke er enig med deg! tenk deg om.''

Nei, det er ikke "bare fordi du ikke er enig med meg". Det er fordi du ikke kan argumentere for det du skriver.

Jeg har skrevet grunner for mine meninger. Hva mer trenger du? Hvorfor vil du at alle skal være enig med deg? Er du Hitler?

Så fornøyelig.

1) Ditt "argument" ble skutt i stykker av at det er snakk om å tilby penger, og det kan man gjøre til hvem som helst. (Og ikke å "sende", slik du feilaktig hevdet.

2) Frp skrev "innvandrere med oppholdstillatelse" - så igjen tar du feil.

''Ditt "argument" ble skutt i stykker av at det er snakk om å tilby penger, og det kan man gjøre til hvem som helst.''

Du er ikke så dum at du ikke skjønner intensjonen med Frps forslag.

''2) Frp skrev "innvandrere med oppholdstillatelse"''

Nei, det gjør jeg ikke. Det er du som begynner å rot. Og det er fullt forståelig etter å ha holdt på i 12 timer på DOL i ett strekk. Et godt råd: Ta en liten pause nå.

Annonse

Nå er Per Willy Amundsen i Frp på NRK og snakker om "islamisering" (fordi én eneste muslimsk jente skulle være hjemme).

Og, som sagt, fint hvis du kan la være å skrive OM dine meddebattanter.

"Nå er Per Willy Amundsen i Frp på NRK og snakker om "islamisering" (fordi én eneste muslimsk jente skulle være hjemme)."

Ja, der ser du hvilke krefter som settes i sving for én eneste jente, hele skolen endrer opplegg av frykt for å bli stemplet som rasister av hennes foreldre. Det er islamisering i stor skala ja.

Jeg har skrevet grunner for mine meninger. Hva mer trenger du? Hvorfor vil du at alle skal være enig med deg? Er du Hitler?

''Jeg har skrevet grunner for mine meninger.''

Ja, forventer du at alle skal være enig med deg?

'' Hva mer trenger du?''

I en diskusjon - gode argumenter. "Jeg liker dem ikke" holder altså ikke.

'' Hvorfor vil du at alle skal være enig med deg?''

Hvorfor vil du at folk skal være enig med deg?

'' Er du Hitler?''

Har du dårlige historiekunnskaper siden du ikke vet at han er død?

Ingen har bedt deg lese innlegg jeg skriver, og langt mindre svare på dem.

Det er helt opp til deg.

Ja, det hadde blitt action her, hvis du og dine tre enige meddebattanter kun skulle skrive fram og tilbake om hvor enige dere er i en sak. Da kunne dere jo bare heller tatt det over en kopp kaffe. eller pr e-post?

"Nå er Per Willy Amundsen i Frp på NRK og snakker om "islamisering" (fordi én eneste muslimsk jente skulle være hjemme)."

Ja, der ser du hvilke krefter som settes i sving for én eneste jente, hele skolen endrer opplegg av frykt for å bli stemplet som rasister av hennes foreldre. Det er islamisering i stor skala ja.

''Ja, der ser du hvilke krefter som settes i sving for én eneste jente, hele skolen endrer opplegg av frykt for å bli stemplet som rasister av hennes foreldre. Det er islamisering i stor skala ja.''

Haha!

Verken jenten eller familien har gjort noe som helst annet enn å forsøke å holde henne vekke fra gym.

''Ja, der ser du hvilke krefter som settes i sving for én eneste jente, hele skolen endrer opplegg av frykt for å bli stemplet som rasister av hennes foreldre. Det er islamisering i stor skala ja.''

Haha!

Verken jenten eller familien har gjort noe som helst annet enn å forsøke å holde henne vekke fra gym.

Gym er obligatorisk i norsk skole.

Annonse

''Ditt "argument" ble skutt i stykker av at det er snakk om å tilby penger, og det kan man gjøre til hvem som helst.''

Du er ikke så dum at du ikke skjønner intensjonen med Frps forslag.

Nei, det gjør jeg ikke. Det er du som begynner å rot. Og det er fullt forståelig etter å ha holdt på i 12 timer på DOL i ett strekk. Et godt råd: Ta en liten pause nå.

''Nei, det gjør jeg ikke. Det er du som begynner å rot. Og det er fullt forståelig etter å ha holdt på i 12 timer på DOL i ett strekk. Et godt råd: Ta en liten pause nå.''

Bemerk: Jeg skrev "Frp", du skrev "Nei, det gjør jeg ikke".

Det er du som roter.

Haha!

''Verken jenten eller familien har gjort noe som helst annet enn å forsøke å holde henne vekke fra gym.''

Har man anledning til det?

''Nei, det gjør jeg ikke. Det er du som begynner å rot. Og det er fullt forståelig etter å ha holdt på i 12 timer på DOL i ett strekk. Et godt råd: Ta en liten pause nå.''

Bemerk: Jeg skrev "Frp", du skrev "Nei, det gjør jeg ikke".

Det er du som roter.

Når roter du med quotingen også.

''Verken jenten eller familien har gjort noe som helst annet enn å forsøke å holde henne vekke fra gym.''

Har man anledning til det?

Det er det mulig man har iom at det er religionsfrihet i Norge. Spesielt hvis de underviser henne selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...