Gå til innhold

Vil gi 100000 kr til Siv Jensen hvis hun reiser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 289
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

120

• trollemor;o)

17

• Mandolaika

10

• Colette

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest harikkenickfortiden

Ta dine personangrep på kjøleskapsdøren hjemme hos deg selv.

Det er vesentlig viktigere å redde Norge fra Frp og deres destruktive økonomiske, sosiale og menneskelige politikk, enn å kjempe mot "flyktninger". Frp ville gjort mer skade i Norge.

personangrep? du som i sted skrev at jeg hadde jo ikke peiling på noe som helst! og det bare fordi jeg ikke er enig med deg! tenk deg om.

Det som hadde vært katastrofe for Norge er å mått ha rød/grønn regjering en periode til.

Jeg syns Frp skulle fått makten jeg. Det ville ikke gått så lang tid før alle velgerne ser at politikken deres ville kjørt Norge i grøfta.

personangrep? du som i sted skrev at jeg hadde jo ikke peiling på noe som helst! og det bare fordi jeg ikke er enig med deg! tenk deg om.

''har du ikke annet å gjøre? måtte være forferdelig å være så veldig opptatt av en enkeltperson, og et politisk parti...føler med deg...''

Ja, dette er personangrep.

Det har INTET å gjøre med saken, men går kun på en annen debattant.

Annonse

Annonse

''Her kunne du like gjerne sagt at Frp og deres velgere mangler utdanning og er kunnskapsløse idioter. Dette gjør de enda mer opprørske og er slik jeg ser det ikke veien å gå for å få folk til å ikke ønske å protestere.''

Vel, hva tror du er veien da?

Så lenge de tror det er så ille i Norge at det har grunn til å protestere, så er det opplysning og kunnskap som gjelder.

At vi alle tar i bruk våre diplomatiske evner.

Jeg syns Frp skulle fått makten jeg. Det ville ikke gått så lang tid før alle velgerne ser at politikken deres ville kjørt Norge i grøfta.

Problemet er at det er *mye* enklere å ødelegge en godt fungerende velferdsstat, enn å bygge den opp igjen.

Med vennlig hilsen

Ikke gjør deg dum nå.

GPn tenker selvfølgelig på de som vil takke ja til de 100.000 og forlate landet.

Ja, og tror du det er de som er uføretrygdet, eller på sosialhjelp i Norge? (Som får ingenting i "Afghanistan".)

Eller tror du det er de av oss som kan jobbe hvor som helst i verden, fordi vi har høy utdanning, tar gjerne med oss 100000 i presang, og betaler langt over gjennomsnittet i skatt?

Ja, fordi Siv Jensen klarer (les oppover/nedover) i tråden å få folk til å tro at der står ille til i Norge, og at muslimene (tidl. jødene) har skylden.

Det er en strategi som har fungert mange ganger før, hovedsakelig i andre land.

Det er altså et populistisk protestparti, men ironisk nok i et av de aller aller beste landene i verden å bo i.

Den beste kuren for Frp er utdanning og kunnskap/opplysning.

Er det tilfeldig at Frp har størst oppslutning i området med stor innvandrerbefolkning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...