Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig å få hjelp igjen. Tankene har forværret seg... Har blanding av OCD, generell angst og grubling, som antageligvis sklir litt inn i hverandre. Er dette vanlig?

En ting jeg er livredd for er å mise jobben. Jeg mener det er reelt, de rundt meg og psykolg jeg har kommet til mener det er angst/ocd. At jeg trenger hjelp. Jeg er litt enig men er redd dette er reelt.

Nå har jeg takket ja til hjelp, og nå gruer jeg meg for å si i fra til sjefer. enn om de blir ennå mer misfornøyd med meg? Pluss jeg er også redd for å gjøre feil på jobb. Dette skal jeg vist få hjelp for. Men jeg tenker, jeg gjør jo masse feil.. Så de på jobb kommer kanskje til å le av meg. "Skal få hjelp for at hun ikke skal være redd å gjøre feil, så gjør hun så ofte og mye feil" :(

Jeg blir antageligvis sykemeldt 20%, altså en gang i uken. Jeg hadde trodd jeg hadde klart meg med en time i denne uka, så ble jeg bra.

Da jeg sa jeg skulle på denne kontrolltimen, sa sjef: Du ser sååå bra ut for tiden, du har det vel bra? Jada sa jeg... Og nå må jeg si jeg skal ha fri en dag pr uke... Kanskje jeg ikke er syk en gang, for det er sikkert reelt det jeg grubler på. (Mister jobb, økonomi, er rar og dårlig i alt, sjekker alt arbeid jeg gjør mye (men gjør selvfølgelig feil lallikevel), ukvaslifisert til jobb (får av og til gode tilbakemeldinger, men venter bare at de skal oppdage alle feil jeg har gjort/gjør), omtrent konstant dårlig samv, sjekker plater, kaffetrakter osv.

Men da han sa jeg så bra ut, sa jeg ja jeg er ikke værst! Det blir sikkert med denne kontrolltimen.

Beklager litt uryddig innlegg.

Med: Cipralex 20 mg.

Atrax v/ behov. (veldig sjelden)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...