Gå til innhold

Savner fortiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med en merkelig sak. Lurer på om det er flere som føler det slik? Jeg kan ikke se bilder fra en bestemt periode av livet. allt jeg ønsker er å få tilbake di årene.men det kan jeg jo ikke. Allt var så godt da, kjenner jeg blir knust innvendig. vil ha det slik igjen, være på den samme plassen, osv...dette gjør meg trist, prøver ikke tenke på det, men,..flere som savner fortiden så veldig?

Gjest bølger
Skrevet

Jeg savner perioden med små barn. Mye energi, liv og drømmer. Kjenner på litt vemod når jeg ser bilder, men

kunne ikke tenkt meg barn idag. Glad jeg fikk de mens jeg var ung og sprek.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Savner tiden da jeg hadde små barn. Elsket den tiden! Kan se på mine store ungdom og nesten ikke skjønne hvor tiden ble av.

Savner også tiden rundt kjøkkenbordet hos mine besteforeldre i min barndom. Lukten og stemmene i det hjemmet.

Hver tid har sin sjarm. Vi må bare ha øynene åpne for det. Jeg savner det som var- men tillater meg ikke å grave meg ned i det.

I stedet lever jeg i nuet og nyter gode venner, vin, turer, bøker, reiser og gode samtaler. Blant annet. :-) Har øynene åpne for nye og givende ting.

Skrevet

Savner tiden da jeg hadde små barn. Elsket den tiden! Kan se på mine store ungdom og nesten ikke skjønne hvor tiden ble av.

Savner også tiden rundt kjøkkenbordet hos mine besteforeldre i min barndom. Lukten og stemmene i det hjemmet.

Hver tid har sin sjarm. Vi må bare ha øynene åpne for det. Jeg savner det som var- men tillater meg ikke å grave meg ned i det.

I stedet lever jeg i nuet og nyter gode venner, vin, turer, bøker, reiser og gode samtaler. Blant annet. :-) Har øynene åpne for nye og givende ting.

huff da hehe, nå har jeg lest to som svaner tiden da barna var små hehe..og jeg som savner allt nå, hvordan blir det da når jeg får barn og de blir store hehehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...