Gå til innhold

sende brev til psykiater el. gi det neste time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har skrevet et kort brev til psykiateren min for å forklare ting jeg ikke klarer å si i timene. Usikker på om jeg bør sende det i posten, eller bare gi det til ham i neste time. Noen som har erfaring/synspunkte?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det går bra uansett hvilket alternativ du velger. Dere må drøfte i neste time om dette er en ønsket arbeidsmetode, og hvordan det skal foregå.

Skrevet

Det går bra uansett hvilket alternativ du velger. Dere må drøfte i neste time om dette er en ønsket arbeidsmetode, og hvordan det skal foregå.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg var redd for å snakke med psykiateren min i begynnelsen og skrev alltid et brev som jeg tok med meg. Han satte veldig pris på det. Bedre det enn at jeg satt der stum som en østers. Nå vet jeg ikke om det er sjenanse eller redsel som gjelder i ditt tilfelle. Kanskje det er noe annet. Uansett, nå er det slutt på brev fra min side. Jeg skravler i vei som bare det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...