Gjest doffen Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Hei jeg har skrevet et kort brev til psykiateren min for å forklare ting jeg ikke klarer å si i timene. Usikker på om jeg bør sende det i posten, eller bare gi det til ham i neste time. Noen som har erfaring/synspunkte? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Det går bra uansett hvilket alternativ du velger. Dere må drøfte i neste time om dette er en ønsket arbeidsmetode, og hvordan det skal foregå. 0 Siter
Gjest doffen Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Det går bra uansett hvilket alternativ du velger. Dere må drøfte i neste time om dette er en ønsket arbeidsmetode, og hvordan det skal foregå. Tusen takk for svar 0 Siter
Gondor Skrevet 17. oktober 2010 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg var redd for å snakke med psykiateren min i begynnelsen og skrev alltid et brev som jeg tok med meg. Han satte veldig pris på det. Bedre det enn at jeg satt der stum som en østers. Nå vet jeg ikke om det er sjenanse eller redsel som gjelder i ditt tilfelle. Kanskje det er noe annet. Uansett, nå er det slutt på brev fra min side. Jeg skravler i vei som bare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.