Gå til innhold

Menssmerter men forsinket menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Eilettereforvirretjente
Skrevet

Jeg har den siste tiden hatt regelmessig menstruasjon. Fikk kyssesyken i augsust så ble litt kluss den måneden, men den var normal sist måned. Men nå er den 4 dager forsinket. Jeg vet at dette er normalt og kan skje, men selv om jeg ikke har blødninger har jeg ømme bryster, menssmurringer og smerter i magen, er mye kvalm og må ofte på do. Jeg hadde ofte urinveisinfeksjon når jeg var mindre, så jeg vet at det ikke er derfor jeg må på tisse så ofte. Jeg går ikke på p-piller, men jeg og kjæresten min bruker kondom hver gang og i følge han har den aldri sprukket. Vi hadde sex i slutten av august, og da datt kondomen av og det ble litt søl. Men er veldig liten sjanse for at noe faktisk kom inn i meg. Og da ville jeg jo heller ikke ha fått menstruasjon sist måned. Tok for sikkerhetsskyld en graviditetstest på lørdag, og denne viste negativt. Men er det vanlig å menssmerter og alt som hører mensen til bortsett fra blødningen?

Skrevet

Jeg kan godt kjenne murring noen dager før mensen kommer. Tror det er ganske vanlig. Fortsetter ubehaget og du er bekymret for UVI, er det jo lurt å få utelukket det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...