Gjest liten løve Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.beckprogrammet.no/ Jobber med å bli sunnere, men saboterer meg selv ofte. Kan dette være til hjelp? Noen som har en mening?? 0 Siter
Gondor Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Det var ikke så himla dyrt (avhengi av hva slags økonomi du har selvfølgelig), så hvorfor ikke gi det en sjanse? Jeg er superheldig og har vært slank hele mitt liv, men nå har jeg passert de førti og må passe på som de fleste andre. Mitt første mål har vært å la være å spise aftensmat. Det var veldig vanskelig i begynnelsen synes jeg. Jeg vet ikke hvor mye vann eller hvor mange gulrøtter jeg spiste! Men nå går det greit. Og jeg er stolt som en hane. Det er en god følelse. Ikke gi deg! Det at du er villig til å forsøke noe nytt sier mye om din vilje til forandring. Det sier mye om deg. Lykke til! 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Det ser fornuftig ut og den kognitive delen av dette tror jeg kan hjelpe deg litt ekstra på vei. Jeg har ikke forsøkt dette selv, men jeg har vært hos Wilhelmsen til konsultasjon ved et par anledninger og han fikk meg til å virkelig tenke gjennom saker og ting Hvor mye han deltar i dette programmet vet jeg imidlertid ikke, men han er dyktig. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Det var ikke så himla dyrt (avhengi av hva slags økonomi du har selvfølgelig), så hvorfor ikke gi det en sjanse? Jeg er superheldig og har vært slank hele mitt liv, men nå har jeg passert de førti og må passe på som de fleste andre. Mitt første mål har vært å la være å spise aftensmat. Det var veldig vanskelig i begynnelsen synes jeg. Jeg vet ikke hvor mye vann eller hvor mange gulrøtter jeg spiste! Men nå går det greit. Og jeg er stolt som en hane. Det er en god følelse. Ikke gi deg! Det at du er villig til å forsøke noe nytt sier mye om din vilje til forandring. Det sier mye om deg. Lykke til! Ja og en ting til. Beveg deg! Du trenger ikke å begynne på noe organisert trim. Gå en kjapp tur istede. Jeg må av og til tvinge meg selv til å gå men det føles deilig når jeg kommer hjem, svett og varm. Og stolt. Den følelsen er gull verdt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Hvis en skal varig ned i vekt, må en varig endre livsstil. Dette er nok det en skal kjøpe seg om en ikke greier det alene. Jeg tør å anbefale det. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Hvis en skal varig ned i vekt, må en varig endre livsstil. Dette er nok det en skal kjøpe seg om en ikke greier det alene. Jeg tør å anbefale det. Bra :-) Da er bestilling gjort :-) Lar ikke gresset gro under beina :-) Takk til de som har svart :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.