Gå til innhold

NHD/Andre: Er det verdt pengene/fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke så himla dyrt (avhengi av hva slags økonomi du har selvfølgelig), så hvorfor ikke gi det en sjanse? Jeg er superheldig og har vært slank hele mitt liv, men nå har jeg passert de førti og må passe på som de fleste andre. Mitt første mål har vært å la være å spise aftensmat. Det var veldig vanskelig i begynnelsen synes jeg. Jeg vet ikke hvor mye vann eller hvor mange gulrøtter jeg spiste! Men nå går det greit. Og jeg er stolt som en hane. Det er en god følelse.

Ikke gi deg! Det at du er villig til å forsøke noe nytt sier mye om din vilje til forandring. Det sier mye om deg.

Lykke til!

Skrevet

Det ser fornuftig ut og den kognitive delen av dette tror jeg kan hjelpe deg litt ekstra på vei. Jeg har ikke forsøkt dette selv, men jeg har vært hos Wilhelmsen til konsultasjon ved et par anledninger og han fikk meg til å virkelig tenke gjennom saker og ting :) Hvor mye han deltar i dette programmet vet jeg imidlertid ikke, men han er dyktig.

Skrevet

Det var ikke så himla dyrt (avhengi av hva slags økonomi du har selvfølgelig), så hvorfor ikke gi det en sjanse? Jeg er superheldig og har vært slank hele mitt liv, men nå har jeg passert de førti og må passe på som de fleste andre. Mitt første mål har vært å la være å spise aftensmat. Det var veldig vanskelig i begynnelsen synes jeg. Jeg vet ikke hvor mye vann eller hvor mange gulrøtter jeg spiste! Men nå går det greit. Og jeg er stolt som en hane. Det er en god følelse.

Ikke gi deg! Det at du er villig til å forsøke noe nytt sier mye om din vilje til forandring. Det sier mye om deg.

Lykke til!

Ja og en ting til. Beveg deg! Du trenger ikke å begynne på noe organisert trim. Gå en kjapp tur istede. Jeg må av og til tvinge meg selv til å gå men det føles deilig når jeg kommer hjem, svett og varm. Og stolt. Den følelsen er gull verdt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis en skal varig ned i vekt, må en varig endre livsstil. Dette er nok det en skal kjøpe seg om en ikke greier det alene.

Jeg tør å anbefale det.

Gjest liten løve
Skrevet

Hvis en skal varig ned i vekt, må en varig endre livsstil. Dette er nok det en skal kjøpe seg om en ikke greier det alene.

Jeg tør å anbefale det.

Bra :-) Da er bestilling gjort :-) Lar ikke gresset gro under beina :-)

Takk til de som har svart :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...