Gjest Mem_78 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Nå har jeg surfet litt på internett ang lamictal og hukommelse. I flere debatt forum, både utenlandske og norske ser jeg at det rapporteres om sammenheng mellom lamictal og dårlig hukommelse. Jeg har epilepsi og begynte på Lamictal for noen år siden (brukte bare keppra før) og hukommelsen min har blitt elendig, husker ikke navn, har problemer med å snakke lange setninger, tør ikke søke jobb pga dette. Hvorfor står det ikke nevnt noe i felleskatalogen om dette? synes det er så mange som deler dette problemet, både ved epilepsi og andre diagnoser 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Det skyldes sannsynligvis at det er en særdeles omstendelig prosess for produsenten å få endret en tekst i Felleskatalogen. Dette gjelder også nå nye opplysninger går i disfavør av medisinen/produsenten som i dette tilfellet. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har både epilepsi og bipolar 2. Brukt Lamictal siden 99. Merker noe dårligere korttidshukommelse og slit med å lære meg ting utenat. Nevrologen min spurrte en gang om jeg merket kognitive problemer, sa at det var normalt med litt. Dessverre er det nok noe som varierer mye fra bruker til bruker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.