Gjest bipjente29 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Har gått uten Lamictal noen dager, da jeg ikke hadde noe mer igjen. står på 250Mg X2. Kan det gi noen bivirkninger på noe vis? Apoteket har gjort en tabbe og oversette en resept, men nå er apoteket stengt. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg mistet medisinene mine i bagasjen for noen år siden. (Lærte da å alltid ha medisiner med i håndbagasjen!) Jeg stod da på lamictal og litium. Etter noen dager ble jeg skikkelig syk. Jeg kastet opp og hadde vondt i hodet. Rett inn på akuttmottak. Der klarte de etter mye strev og regne fra norske til amerikanske målenheter hvor mye jeg skulle ha av hver medisin. Om jeg ble dårlig av mangel på lamictal eller litium vet jeg ikke, men jeg innbiller meg at det var lamictal. Det ved sikkert nhd. Men farlig tror jeg ikke det er. 0 Siter
Gjest vet ikke helt jeg Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4304024 Ble nysgjerrig selv ;-) (håper den linken ble rett da) 0 Siter
Gjest vet ikke helt jeg Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4304024 Ble nysgjerrig selv ;-) (håper den linken ble rett da) Sorry, så først nå at du tenkte på bivirkningene.. Jeg har ikke hatt store problemer med å være uten noen dager. Jeg har ikke hatt bivirkninger av L trur jeg. Var litt rar i hodet, vet ikke åssen jeg skal forklare det. litt press liksom.Men jeg var uten flere medisiner samtidig så vet ikke hva som var hva av dette. Men du skrev du har vært noen dager uten. Har du fått bivirkninger - eller som du kanskje kan være bivirkninger? Jeg er bare nysgjerrig altså - om det er flere som reagerer på samme måte liksom. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Noen dager går greit, men ved mer enn en uke, må en ta den langsomme veien opp igjen. På den tiden kan en rekke å få tilbakefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.