Gå til innhold

Skadelig å gå uten Lamictal noen dager?

Anbefalte innlegg

Gjest bipjente29
Skrevet

Har gått uten Lamictal noen dager, da jeg ikke hadde noe mer igjen. står på 250Mg X2.

Kan det gi noen bivirkninger på noe vis? Apoteket har gjort en tabbe og oversette en resept, men nå er apoteket stengt.

Skrevet

Jeg mistet medisinene mine i bagasjen for noen år siden. (Lærte da å alltid ha medisiner med i håndbagasjen!) Jeg stod da på lamictal og litium. Etter noen dager ble jeg skikkelig syk. Jeg kastet opp og hadde vondt i hodet. Rett inn på akuttmottak. Der klarte de etter mye strev og regne fra norske til amerikanske målenheter hvor mye jeg skulle ha av hver medisin. Om jeg ble dårlig av mangel på lamictal eller litium vet jeg ikke, men jeg innbiller meg at det var lamictal. Det ved sikkert nhd.

Men farlig tror jeg ikke det er.

Gjest vet ikke helt jeg
Skrevet

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4304024

Ble nysgjerrig selv ;-)

(håper den linken ble rett da)

Sorry, så først nå at du tenkte på bivirkningene..

Jeg har ikke hatt store problemer med å være uten noen dager.

Jeg har ikke hatt bivirkninger av L trur jeg. Var litt rar i hodet, vet ikke åssen jeg skal forklare det. litt press liksom.Men jeg var uten flere medisiner samtidig så vet ikke hva som var hva av dette.

Men du skrev du har vært noen dager uten. Har du fått bivirkninger - eller som du kanskje kan være bivirkninger? Jeg er bare nysgjerrig altså - om det er flere som reagerer på samme måte liksom.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen dager går greit, men ved mer enn en uke, må en ta den langsomme veien opp igjen. På den tiden kan en rekke å få tilbakefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...