Gå til innhold

Akutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen svar på hva jeg burde gjøre!

Jeg tror at noen overvåker pcen min og at det er blitt installert overvåkingskameraer på toalettet.

Ikke kan jeg legge meg da noen ser meg på soverommet.

Nå er det en personlighet som ikke er meg som har tatt styringen over kroppen min og tvinger meg til å skade meg selv.

Og da mener jeg alvorlig.

Jeg tvinges til å hoppe ned fra en flere meter høy bro, med hodet først.

Jeg kan ikke en gang styre tankene mine..

Jeg er redd og vet at det snart kommer til å skje noe.

Går på zyprexa 10 mg kveld og 10 mg morgen.

Men det hjalp ikke i dag!

Jeg er så redd nå.

Hva skal jeg gjøre?

Håper på svar

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I morgen tidlig ringer du den legen som har gitt deg Zyprexa og forteller hvordan du har det.

Skrevet

I morgen tidlig ringer du den legen som har gitt deg Zyprexa og forteller hvordan du har det.

Er det nødvendig å øke medisinen?

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Er det nødvendig å øke medisinen?

Det _kan_ være det, men det er ikke sikkert. Du sier ikke noe om hvor lenge du har brukt medisinene, og har du startet nylig, er det ikke sikkert du har oppnådd full virkning ennå.

Diskuter dette med legen din i morgen, men ikke gjør noe endringer på egen hånd i dag.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...