Gjest bølger Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Er det noen her som har seponert lamictal og merket at hukommelsen er blitt bedre igjen? 0 Siter
miakami Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 den er like god som både før, under og etter lamictal den gitt 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 den er like god som både før, under og etter lamictal den gitt Jeg kunne trengt meg bedre hukommelse, men vet ikke om lamictalen har noe å si. Når jeg tar telefonen på jobb sitter jeg klar med penn og ark og skriver ned stikkord på alt de sier, hvis jeg ikke gjør det har jeg glemt alt når samtalen er over. Må jo bruke de hjelpemiddel jeg har. 0 Siter
Gjest hva var det det het igjen? Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har gått ned 100mg nå og begynt med folat. Skal gi tilbakemelding på om det har noen virkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.