Gå til innhold

En tråd for oss som ikke diskuterer skolefri;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

8

• morsan

6

• meg__123!

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Elextra

Mer balsam. Og mer hårkur. La den sitte i over natta.

Nå fikk jeg en strålende idé.

Jeg får alltid så tørt hår når jeg flyr. Snart skal jeg på en lengre flytur. Hvorfor ikke ha i hårkur før jeg drar!? Ser vel ikke så kjekt ut underveis, men who cares?

*hiver meg over ethvert tema*

Nå fikk jeg en strålende idé.

Jeg får alltid så tørt hår når jeg flyr. Snart skal jeg på en lengre flytur. Hvorfor ikke ha i hårkur før jeg drar!? Ser vel ikke så kjekt ut underveis, men who cares?

*hiver meg over ethvert tema*

Du kan jo bare ha på deg en stor hatt, så synes det ikke. Evt. en hijab.

Perfekt mot bad hair days.

Ha med deg en børste inn i dusjen, og når du har i balsam så grer du ut flokene før du vasker ut balsamen, og vips så blir håret utrolig mykt, fint og flokefritt :-)

Støtter dette forslaget, og gjerne også med en veldig grovtannet kam!

Annonse

da bruker du ikke hårkur ofte nok. det skal brukes helst 3 ganger i uka, og hvertfall sitte i 5 minutter.. helst mye lengre.. Og helst variere mellom fuktighetskur og proteinkur...

Takk:-) Håpet du skulle svare.

Har du noe produktforslag som ikke er superdyre?

'' Evt. en hijab.''

Just what I skull till to say! :-)

Evt niqab, så slipper man å bekymre seg for alt fra tannpuss til foundation og rouge! ;-)

Gjest Elextra

''Du kan jo bare ha på deg en stor hatt, så synes det ikke. Evt. en hijab.''

Knallidé.

Eller - jeg burde få tak i en burka! Så skjuler jeg (det innsatte) håret, skjuler ansiktet (les: slipper å sminke meg) OG plages ikke av lyset ombord når jeg skal sove. Kinderegg!

Biosilk Silk therapy er løsningen.

Som gull for slikt hår!!!

''Biosilk Silk therapy er løsningen. Som gull for slikt hår!!!''

Herlig! Hvor kjøper man slikt? For lat til å google i kveld, til tross for at jeg sliter med ei mega-giga-floke bak venstre øre :-/

''Du kan jo bare ha på deg en stor hatt, så synes det ikke. Evt. en hijab.''

Knallidé.

Eller - jeg burde få tak i en burka! Så skjuler jeg (det innsatte) håret, skjuler ansiktet (les: slipper å sminke meg) OG plages ikke av lyset ombord når jeg skal sove. Kinderegg!

Det er en vinn-vinn-situasjon. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...