Gjest redusere dose Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Står på Efexor 225 mg grunnet tilbakevendende depresjon. Har vært symptomfri et par år og livssituasjonen min er drastisk endret til det bedre. Har lyst til å prøve å trappe ned litt på dosen for å se om dette også kan fungere. Da med en reduksjon på 37,5 mg. Hvordan vurderer du dette. Kan det anbefales å prøve? Og hvor lang tid vil det gå før jeg er sikker på at jeg ikke får tilbakefall? Er det vanlig med bivirkninger når man reduserer Efexor på denne måten? Evt hvilke og hvor lenge? Takk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Alle nasjonale og internasjonale veiledere sier at terapeutisk dose = vedlikeholdsdose. 0 Siter
Gjest redusere dose Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Alle nasjonale og internasjonale veiledere sier at terapeutisk dose = vedlikeholdsdose. Da får jeg nok holde meg der jeg er da. Takk for svar ;o) Eneste jeg tenkte i utgangspunktet var at det ville være bedre for helsen på sikt å bruke en lavere dose, forutsatt at det funket. Men vet jo ikke om det er riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.