Gondor Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 .... når dere er vemodige, lei dere, såret, forvirret og smådeppet? Jeg drakk 3 halvlitere i går. Lurer på om det er det jeg reagerer på? Kanskje jeg ikke tåler alkohol så godt. Jeg har godt meg en tur og gjort husarbeid, så alt er ryddig og fint her. Men trist det er jeg. Ikke det at jeg ikke tåler det for det gjør jeg. Jeg lurer bare på hva dere gjør eller ikke gjør når dere har det sånn? 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Når jeg er sånn småtrist uten egentlig å ha grunn til det, går jeg meg en tur og nyter naturen. Så tar jeg meg en god og varm dusj, lager en kopp kakao og setter meg ned med en god bok. Etter noen kapitler har jeg som regel glemt at jeg var trist, og sitter igjen med en fin følelse av velvære. Om min samboer er hjemme hjelper det også veldig med litt sex og nærhet, da glemmer jeg iallefall tristessen:-) 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Når jeg er sånn småtrist uten egentlig å ha grunn til det, går jeg meg en tur og nyter naturen. Så tar jeg meg en god og varm dusj, lager en kopp kakao og setter meg ned med en god bok. Etter noen kapitler har jeg som regel glemt at jeg var trist, og sitter igjen med en fin følelse av velvære. Om min samboer er hjemme hjelper det også veldig med litt sex og nærhet, da glemmer jeg iallefall tristessen:-) Takk for svar! Kanskje jeg skal ta meg et bad. Har akkurat kjøpt "eat pray love". Har du lest den? 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Takk for svar! Kanskje jeg skal ta meg et bad. Har akkurat kjøpt "eat pray love". Har du lest den? Nå har jeg det! Jeg spanderer på meg et kinobesøk i morgen. Det var en god ide. Nå har jeg noe å se frem til. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for svar! Kanskje jeg skal ta meg et bad. Har akkurat kjøpt "eat pray love". Har du lest den? Har ikke lest den nei, koser meg med Neal Stephenson for tiden. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Skrevet 21. oktober 2010 Har ikke lest den nei, koser meg med Neal Stephenson for tiden. Han har jeg aldri hørt om. Engelsk eller amerikansk? Hva heter boken? Nå forsvinner jeg herfra. Må gå å legge meg. Inderlig god natt! 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 22. oktober 2010 Skrevet 22. oktober 2010 Han har jeg aldri hørt om. Engelsk eller amerikansk? Hva heter boken? Nå forsvinner jeg herfra. Må gå å legge meg. Inderlig god natt! http://en.wikipedia.org/wiki/Neal_Stephenson Jeg leser Quicksilver, bok en av tre i The Baroque Cycle. Anbefales sterkt! Cryptonomicon av samme forfatter anbefales også. Jeg leser på engelsk da han skriver veldig bra, og jeg ikke vil miste noe av magien i oversettelsen... 0 Siter
Gondor Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Skrevet 22. oktober 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Neal_Stephenson Jeg leser Quicksilver, bok en av tre i The Baroque Cycle. Anbefales sterkt! Cryptonomicon av samme forfatter anbefales også. Jeg leser på engelsk da han skriver veldig bra, og jeg ikke vil miste noe av magien i oversettelsen... takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.