Gå til innhold

Føler du deg bedre på AD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du AD har gjort livet ditt bedre? På hvilken måte og hvilken medisin bruker du?

Gjest bølger
Skrevet

Var veldig mye trett så wellbutrinen gjorde meg mer våken. Jeg ble også bedre psykisk når jeg begynte med de. Jeg bruker i tillegg fluanxol som jeg blir fort dårlig hvis jeg kutter ut. Lamictalen gjør meg mer stabil, men jeg savner oppturene. Har vanskelig for å komme i gang med annen enn det vanlige.

Har mange ganger lyst til å kutte ut for å se hvordan jeg er hvis jeg går uten lenge nok. Savner noe av den jeg var. men våger ikke å kutte ut.

Men jeg har det nok bedre med ad og de andre medisinene, enn jeg ville vært uten. Har det mer stabilt og slipper de kraftige nedturene.

Gjest bølger
Skrevet

Var veldig mye trett så wellbutrinen gjorde meg mer våken. Jeg ble også bedre psykisk når jeg begynte med de. Jeg bruker i tillegg fluanxol som jeg blir fort dårlig hvis jeg kutter ut. Lamictalen gjør meg mer stabil, men jeg savner oppturene. Har vanskelig for å komme i gang med annen enn det vanlige.

Har mange ganger lyst til å kutte ut for å se hvordan jeg er hvis jeg går uten lenge nok. Savner noe av den jeg var. men våger ikke å kutte ut.

Men jeg har det nok bedre med ad og de andre medisinene, enn jeg ville vært uten. Har det mer stabilt og slipper de kraftige nedturene.

Jeg glemte å skrive at når jeg begynte på ad første gang så var jeg så langt nede at jeg ikke savnet noen ting fra før jeg begynte. Synes bare det var godt å slippe å ha det slik jeg hadde det. Depresjonen slapp litt taket på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...