Gå til innhold

Tør ikke å gå til fastlegen med psyken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Noritren laveste dose. Fastlegen sa hun ville se meg hver uke. Jeg har ikke gitt lyd fra meg. Synes ikke det er nødvendig da jeg tar laveste dose og tror jeg kan greie meg med det. Jeg orker ikke snakke om psyken men fastlegen for jeg tror jeg bare kommer til å grine. Tror ikke det kommer noe godt ut av det. Depresjon er depresjon. Tror ikke det hjelper å grine hos fastlegen. Noen som er enig eller som mener noe annet?

Gjest det gir ikke mening
Skrevet

Hvorfor skal du ta laveste dose hvis du fortsatt er deprimert?

Skrevet

Fastlegen din har nok en god grunn for å foreslå dette opplegget. Personlig ville jeg møtt til timen og tatt opp problematikken du nevner med henne. Dere finner sikkert ut av det, lykke til :-)

Skrevet

Hvorfor er det flaut å snakke med fastlegen? Hun er der for at du skal kunne grine hun! Tilbyr hun deg samtaler uten å takle det, så gjør hun ikke jobben sin. Eller er det noe du er flau over å fortelle, redd for at skal gå utover forholdet mellom deg, legen, behandleren? I så fall.. Der har jeg vært selv, og blitt veldig godt overrasket. Jeg tror at lillegutt har det fint jeg, og at det ikke er grunnlag for noe medisinsk bekymring :-). Jeg sier dette fordi jeg har sett lillegutt og vet en del jeg ikke skriver her, det samme gjelder møte med venner ellers på året).

Gjest segunda
Skrevet

Jeg hadde gått til min fastlege i denne situasjonen. Jeg har full tillit til henne, og hun tåler å se meg grine. Jeg ville også diskutert medisineringen med henne og fått hennes mening. Du er i din fulle rett til å si at du mener at du kan klare deg med laveste dose, og stå på det. Men, hun er fagpersonen.

Skrevet

Hvorfor skal du ta laveste dose hvis du fortsatt er deprimert?

Fordi jeg har får søvnproblemer av medisinen og er redd det bare vil bli verre. Jeg har tatt dobbel dose noen dager og da merket jeg veldig bivirkningene på en måte som gjør at de ødelegger dagene mine og jeg kan ikke gjøre det jeg vanligvis gjør som å gå på trening.

Gjest det gir ikke mening
Skrevet

Fordi jeg har får søvnproblemer av medisinen og er redd det bare vil bli verre. Jeg har tatt dobbel dose noen dager og da merket jeg veldig bivirkningene på en måte som gjør at de ødelegger dagene mine og jeg kan ikke gjøre det jeg vanligvis gjør som å gå på trening.

Men da snakker vi sannsynligvis om bivirkninger som er fiorbigående og vil gi seg. Det er verdt å prøve ut for en stund mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...