Gondor Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 For meg er det bl.a: å gå en tur - rydde inne - ordne opp i papirer og regninger - dagdrømme om gode ting - se en god film - Kommer ikke på noe mer i farten 0 Siter
cathlin Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Gå tur ved havet i høstsol og frisk luft litt tidlig på dagen, før det er så mange folk ute, og møte en eller flere snille hunder som har lyst til å hilse på deg. Etterpå, få seg en god kaffe latte. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Musikk er det beste. På andreplass kommer nok turer i naturen. Blir jeg skikkelig ille så hjelper det å hogge ved, ødelegge trær el. 0 Siter
siameser Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Å spille et musikkinstrument hjelper om jeg er trist og rastløs. (Og det blir jeg en gang i måneden!) Kan jeg synge også, hjelper det enda mer! Er det angsten som kommer snikende, er det bare en hard tur i oppoverbakke som er skikkelig effektivt...jeg blir *nødt* til å puste dypt med magen da. 0 Siter
Helmi Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Musikk. Strikking. Skjønnlitteratur og lyrikk. 0 Siter
Gjest En tanke Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Gå tur er topp terapi, også å drømme om positive ting, og å være takknemlig for det positive en har i livet sitt. Å se på meningsløse tv programmer som hotel cæsar, hjelper også iblandt, da slipper en å tenke. Jeg har blitt flinkere til å "kjenne meg selv". Gjør det jeg klarer den dagen, og er glad for det jeg klarer. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.