Gjest bølger Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg økte fluanxol på grunn av destruktive tanker. Når er det greit å redusere den igjen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 På individnivå er det svært vanskelig for meg å svare på et slik detaljnivå for en person jeg ikke kjenner. Jeg tenker det er i slike perioder en skal ha hyppig kontakt med legen sin. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 På individnivå er det svært vanskelig for meg å svare på et slik detaljnivå for en person jeg ikke kjenner. Jeg tenker det er i slike perioder en skal ha hyppig kontakt med legen sin. Men jeg våger ikke snakke om slike destruktive tanker til legen min pga at jeg er redd for førerkortet. Redd for at de skal tolke det som at jeg er for ustabil. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Men jeg våger ikke snakke om slike destruktive tanker til legen min pga at jeg er redd for førerkortet. Redd for at de skal tolke det som at jeg er for ustabil. Jeg tenker sånn at blir en for ustabil til å ha førerkort så er det veldig bra at det er noen som kan ta dette. Er jeg for syk til å kjøre bil så håper jeg at noen sier ifra før det smeller. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tenker sånn at blir en for ustabil til å ha førerkort så er det veldig bra at det er noen som kan ta dette. Er jeg for syk til å kjøre bil så håper jeg at noen sier ifra før det smeller. Jeg er ikke for ustabil til å kjøre bil, men er redd legen skal tolke det slik når jeg har så destruktive tanker. Men disse tankene betyr ingenting i forholdet til hvordan jeg kjører. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Men jeg våger ikke snakke om slike destruktive tanker til legen min pga at jeg er redd for førerkortet. Redd for at de skal tolke det som at jeg er for ustabil. Om du har vært uten tankene i 3-4 uker, kan du jo forsøke en reduksjon. Om tankene kommer tilbake, må du øke igjen. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Om du har vært uten tankene i 3-4 uker, kan du jo forsøke en reduksjon. Om tankene kommer tilbake, må du øke igjen. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.