Gå til innhold

NHD

Anbefalte innlegg

Gjest jadddddajadda
Skrevet

Tror du at du får flere svar av NHD selv om du har byttet nick? "Alle" vet vel hvem du er uansett, inkludert NHD.

Jeg har spurt om det samme selv, men han unnlater konsekvent å svare meg. He he, men sånn er det... Vi er igrunnen ganske like vi to... ;-)

Jeg har nok stukket nesa for langt ut i diskusjoner som har med religion å gjøre, derfor liker han ikke "meg" lenger. Men skitt au, hva betyr det egentlig? Ingenting. Han kjenner oss ikke i RL.

Ha en fin dag, da!

Skrevet

Tror du at du får flere svar av NHD selv om du har byttet nick? "Alle" vet vel hvem du er uansett, inkludert NHD.

Jeg har spurt om det samme selv, men han unnlater konsekvent å svare meg. He he, men sånn er det... Vi er igrunnen ganske like vi to... ;-)

Jeg har nok stukket nesa for langt ut i diskusjoner som har med religion å gjøre, derfor liker han ikke "meg" lenger. Men skitt au, hva betyr det egentlig? Ingenting. Han kjenner oss ikke i RL.

Ha en fin dag, da!

Hei!

Jeg tror ikke nhd ikke liker dere fordi han ikke svarer, det er vel mer en prioritering som går på hva er relevant og hva evt. er svart på før.

Men uansett tror jeg det har lite med religion å gjøre. Hva skulle nhd ha reagert på i forhold til religionsdiskusjon, har ikke sett noen her?

Er han religiøs eller ikke? Jeg er religiøs og det tror jeg nhd kanskje vet, hvis han husker det da, for jeg tror jeg har nevnt at jeg har vært i kloster. Jeg tror ikke jeg får færre eller flere svar av en sånn grunn. Det er irrelevant, for problemer og ting man lurer på.

Gjest En tanke
Skrevet

Kanskje han ikke svarer på det samme om og om igjen?

Noen ganger husker en ikke at man har spurt om noe før, noen ganger kommer spørsmålet i ulike former..men det er stadig det samme. Blir vel lei han og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...