Gå til innhold

Kan jeg bli innlagt?

Anbefalte innlegg

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

Klarer du ikke å ta vare på deg selv? Hva er det helt konkret du ikke klarer?

Skrevet

Klarer du ikke å ta vare på deg selv? Hva er det helt konkret du ikke klarer?

La være å isolere meg, vel.

Skrevet

Skal du flytte inn på psykiatrisk da? Mange kommuner har boliger for psykisk syke, rusmisbrukere.... Men det er nok et hav av ensomme mennesker og ikke plass til dem i spesialboliger. Du må gå ut i verden om du skal finne deg venner.

Gjest mener jeg
Skrevet

Innleggelse skal vel ikke være et sosialt tiltak. Hva skulle det lære deg?

Gjest En tanke
Skrevet

Jeg foreslo det til deg for to år siden, men du har enda ikke gjort det. Det kan være en begynnelse. Virker som det blir mye på tankeplanet med deg, men lite i praksis.

Skrevet

Vil du bli innlagt på dol?

Nei, @ cathlins. ;-)

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

hvorvidt et opphold kan hjelpe deg i gang med sosial omgang vet jeg ikke men det er uansett en veldig kortvarig løsning. Tror du må komme i gang med aktiviteter i hverdagen som bedrer livskvaliteten din. Mener å huske at du en gang nevnte noe om noe slags arbeidspraksis el. Men mulig jeg husker feil. Tror nok at det er slike ting som hjelper deg på sikt. Så har jo Mental Helse tilbud om sosialt samvær en del steder. Det er også noe som heter aktiv på dagtid. Hva med å ta en prat med noen på NAV som har oversikt?

Håper du snart får det bedre.

Skrevet

Innleggelse skal vel ikke være et sosialt tiltak. Hva skulle det lære deg?

"Sosialt tiltak"? Er det ikke fordi jeg sliter at jeg isolerer meg, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...