Gjest Hmmm lurer... Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Klarer du ikke å ta vare på deg selv? Hva er det helt konkret du ikke klarer? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Klarer du ikke å ta vare på deg selv? Hva er det helt konkret du ikke klarer? La være å isolere meg, vel. 0 Siter
rose23 Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 La være å isolere meg, vel. Skal du flytte inn på psykiatrisk da? Mange kommuner har boliger for psykisk syke, rusmisbrukere.... Men det er nok et hav av ensomme mennesker og ikke plass til dem i spesialboliger. Du må gå ut i verden om du skal finne deg venner. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 La være å isolere meg, vel. Innleggelse skal vel ikke være et sosialt tiltak. Hva skulle det lære deg? 0 Siter
Gjest En tanke Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg foreslo det til deg for to år siden, men du har enda ikke gjort det. Det kan være en begynnelse. Virker som det blir mye på tankeplanet med deg, men lite i praksis. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Skrevet 24. oktober 2010 Vil du bli innlagt på dol? Nei, @ cathlins. ;-) 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 La være å isolere meg, vel. hvorvidt et opphold kan hjelpe deg i gang med sosial omgang vet jeg ikke men det er uansett en veldig kortvarig løsning. Tror du må komme i gang med aktiviteter i hverdagen som bedrer livskvaliteten din. Mener å huske at du en gang nevnte noe om noe slags arbeidspraksis el. Men mulig jeg husker feil. Tror nok at det er slike ting som hjelper deg på sikt. Så har jo Mental Helse tilbud om sosialt samvær en del steder. Det er også noe som heter aktiv på dagtid. Hva med å ta en prat med noen på NAV som har oversikt? Håper du snart får det bedre. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Skrevet 25. oktober 2010 Innleggelse skal vel ikke være et sosialt tiltak. Hva skulle det lære deg? "Sosialt tiltak"? Er det ikke fordi jeg sliter at jeg isolerer meg, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.