leahli Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Hva kan man gjøre, og hva slyldes det? Det er sjeldnere nå, men mere heftig. Jeg er 27 årig jente, går på ritalin og cipralex. Gått på ritalin i 8 år !! (er det mye?) jeg sliter med pms iblandt, mer etter to aborter:( ritalinen fungerer snedig med pms.....som om det krasjer litt...Det rare er at hver gang jeg har en slik dag, som kan variere fra et par dager i uka til en eller fler i mnd..eller annen hver mnd...så kolapser jeg helt..jeg oppfører meg svært dårlig, er trassen, sur, ondskapsfull, og i løpet av et par timer /sekunder forandrer je meg til å bli sår, få medlidenhet og snill og søt, så gråter jeg heftig!! også resten av dagen OG DAG NR 2"!!!er jeg helt slapp, ør, fjern, svie i øynenen, tung i hodet.. kjennes mere ut som et annfall..ettersom dette kjennes tydelig dagen etter...hvorfor er jeg slik dagen etter?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.