Gå til innhold

Gjerningsmannprofil/brukerprofil

Anbefalte innlegg

Gjest gjør som du vil
Skrevet

Greier du å lage det, NHD?

Danner du deg et bilde av hvem/hva folk er utifra det du leser av dem på dol?

Jeg er for tida sykelig opptatt av hva slags bilde du har dannet deg av meg, men jeg tror jo ikke at du gidder å svare da. Jeg er jo ikke noe spesielt interessant i så måte her inne, og ikke er jeg noen "gjerningsmann" heller akkurat. ;-)

Og hvis du svarer gir du sikkert bare næring til min sykelige selvopptatthet (for tiden). Men likevel? Pls?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden NHD sikkert ikke gidder kan jeg gjøre det for ham. Du er paranoid.

Det holder å se på nicket for å forstå det.

Gjest gjør som du vil
Skrevet

Siden NHD sikkert ikke gidder kan jeg gjøre det for ham. Du er paranoid.

Det holder å se på nicket for å forstå det.

Ok, ja innrømmer at jeg er en smule paranoid. Og jeg driver litt sånn "selvoppfyllende profeti" eller hva det kalles. Jeg oppfører meg dust her inne, og forventer/ønsker tilbakemelding på at jeg er det. Hva feiler det meg egentlig som er sånn? Det må jo være noe annet enn paranoia?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, ja innrømmer at jeg er en smule paranoid. Og jeg driver litt sånn "selvoppfyllende profeti" eller hva det kalles. Jeg oppfører meg dust her inne, og forventer/ønsker tilbakemelding på at jeg er det. Hva feiler det meg egentlig som er sånn? Det må jo være noe annet enn paranoia?

Det får nok NHD svare på. Jeg aner ikke engang hvem du er, men han har kanskje en idè om det. ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Greier du å lage det, NHD?

Danner du deg et bilde av hvem/hva folk er utifra det du leser av dem på dol?''

Ja, på en del av de faste brukerne kan jeg nok lage det om jeg ønsker det.

Gjest gjør som du vil
Skrevet

''Greier du å lage det, NHD?

Danner du deg et bilde av hvem/hva folk er utifra det du leser av dem på dol?''

Ja, på en del av de faste brukerne kan jeg nok lage det om jeg ønsker det.

''Ja, på en del av de faste brukerne kan jeg nok lage det om jeg ønsker det.''

Og jeg er en av dem du kan lage det på, eller? Gi meg noen stikkord, da... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...