Gå til innhold

vedrørende bipolar og bornavirus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra katter...

jeg har fått vite noe veldig trist, min kusine har tatt sitt eget liv. Hun var kusine på morssiden, moren var også bipolar (det samme er jeg)

Også familien til kusinen min hadde katt da de vokste opp.

jeg skal iallfall ikke ha katt noe mer. Jeg vet ikke om kusinen min var bipolar, men det er det nok meget høy sannsynlighet for med tanke på familiebelastningen og det at hun døde mens de i familien hennes sitter som et spørsmålstegn. Hun hadde jo samboer hun var glad i, vi forstår ingenting...

bipolar lidelse gjør at du blir så deprimert at du vil dø selv om du har ingen grunn til det. det er en sykdom i hjernen, et organ i kroppen på linje med hjertet og lever. du kan få sykdommer i alle salgs organer, også hjernen.

Jeg syns det er fryktelig trist hun er død, om hun var bipolar kunne hun blitt frisk..jeg har aldri vært virkelig suicidal, selv om jeg hadde masse selvmordstanker, fordi jeg hadde håp. fordi jeg visste min mor slet så mye med depresjoner og psykoser, men ble helt frisk med medisin. Derfor hadde jeg håp om det samme.

tanta mi er ikke bipolar så vidt jeg vet, så min kusine visste trolig ikke hva smo var galt og visste ikke at det kunne bli bedre...og hun tok sitt liv..

og hun hadde katt under oppveksten som jeg...

vet mange bipolare ikke har katt også

men nesten så jeg tror i slekta mi har vi no genetisk materiale som gjør at vi kanskje blir syke av dette bornaviruset...

kan man teste seg for det i norge??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...