Gå til innhold

hva er det for noe med rom-folket?


Gjest Romfolket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 473
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • Angustia

    12

  • hulkert

    11

  • hidi, the scorpion

    10

''Vedkommende har holdt på slik her i mer enn 10 år. Det er veldig lett å "se" neste trekk.''

Så hvorfor diskuterer du da med Sør? Hvis du vet alle hans neste trekk, så trenger du ikke å diskutere engang!

Du kan diskutere med alle andre, men du trenger ikke å diskutere med Sør, for deretter at dere klager på hverandre til Webmaster!

Dere må begge ta dere i sammen, om dere da ikke elsker å hakkke på hverandre;)

Godt svart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Dere må begge ta dere i sammen, om dere da ikke elsker å hakkke på hverandre;)''

Det er en underholdene hobby.

Ikke for de som rammes av dine fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det er klart det er en uting å rasere hus. Helt åpenbart.

Derimot så er det jo kun de individene, og ikke "romfolket" som er ansvarlig der.

Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.

Dessverre så vil de selvsagt ikke ta ansvar for det, men skylder på andre for holdningene de har.

Med vennlig hilsen :-)

''Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.''

Nå er du på ville veier! Romfolket ble forfulgt omtrent på samme tid som samene. De ble tvangssterilisert og fratatt barna sine. Tror ikke noe kan overgå det!

Aner ikke hva du vaser om i denne tråden, for jeg har ikke lest den.

At romfolket er mer i "rampelyset", er jo fordi de ikke følger reglene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Det er klart det er en uting å rasere hus. Helt åpenbart.

Derimot så er det jo kun de individene, og ikke "romfolket" som er ansvarlig der.

Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.

Dessverre så vil de selvsagt ikke ta ansvar for det, men skylder på andre for holdningene de har.

Med vennlig hilsen :-)

''Det er klart det er en uting å rasere hus. Helt åpenbart''

*LOL* En uting? Bare det? Jeg tror vi kan se det er en kriminell handling.

''Derimot så er det jo kun de individene, og ikke "romfolket" som er ansvarlig der''

Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er en uting å rasere hus. Helt åpenbart.

Derimot så er det jo kun de individene, og ikke "romfolket" som er ansvarlig der.

Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.

Dessverre så vil de selvsagt ikke ta ansvar for det, men skylder på andre for holdningene de har.

Med vennlig hilsen :-)

''Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.''

Nå overgår du deg selv i stupide uttalelser. Godt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.''

Nå er du på ville veier! Romfolket ble forfulgt omtrent på samme tid som samene. De ble tvangssterilisert og fratatt barna sine. Tror ikke noe kan overgå det!

Aner ikke hva du vaser om i denne tråden, for jeg har ikke lest den.

At romfolket er mer i "rampelyset", er jo fordi de ikke følger reglene....

''Nå er du på ville veier! Romfolket ble forfulgt omtrent på samme tid som samene. De ble tvangssterilisert og fratatt barna sine. Tror ikke noe kan overgå det!''

Jeg vet ikke om den var til meg (jeg har skrevet det samme som du skriver), men det som overgår det er at over en halv million ble sendt i konsentrasjonsleire av folk med fordommer mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

''Nå er du på ville veier! Romfolket ble forfulgt omtrent på samme tid som samene. De ble tvangssterilisert og fratatt barna sine. Tror ikke noe kan overgå det!''

Jeg vet ikke om den var til meg (jeg har skrevet det samme som du skriver), men det som overgår det er at over en halv million ble sendt i konsentrasjonsleire av folk med fordommer mot dem.

Den var til deg, og jeg vet hva slags folk som ble satt i "leirer":(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav - er tråden i live fortsatt :-)

Nærmer man seg innpass i Guiness rekorder, tro?

Vi får håpe den dør før det! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var til deg, og jeg vet hva slags folk som ble satt i "leirer":(

Men da forstår jeg ikke helt hvorfor du skrev det tli meg? Jeg har jo skrevet det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fordommer?

Beklager, jeg glemte at du hadde så mange.

I denne tråden gjelder det dine fordommer mot romfolket, som du har gitt uttrykk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er klart det er en uting å rasere hus. Helt åpenbart''

*LOL* En uting? Bare det? Jeg tror vi kan se det er en kriminell handling.

''Derimot så er det jo kun de individene, og ikke "romfolket" som er ansvarlig der''

Dette blir for dumt.

Sammenlignet med fordommer, som resulterte i at over en halv million ble sendt til konsentrasjonsleirer, så er husrasering virkelig knapt verd å nevne.

Og de samme fordommene lever åpenbart fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Fordommer, som de diverse folk i tråden er belemret med, derimot, har ført til langt flere dødsfall og mye mer alvorlige hendelser.''

Nå overgår du deg selv i stupide uttalelser. Godt gjort!

Så hvorfor tror du en halv million romfolk ble sendt til konsentrasjonsleirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...