Gå til innhold

Å modne livmorhalsen med Akupunktur

Anbefalte innlegg

Gjest Skal jeg prøve?

Heisann!

Jeg sliter veldig med bekkensmerter og søvnløshet og diverse HARDE kynnere i mitt svangerskap. Nå har jeg bare 11 dager igjen til termin og har kommet over et sted der de gir modnings akupunktur til gravide slik at livmorhalsen blir moden.

Jeg må si jeg fikk veldig lyst til å prøve, men ville først høre her om det er effektivt?

Jeg vet at min livmorhals er lukket og IKKE moden enda, da jeg har sjekket det.

Håper noen vet.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35545-%C3%A5-modne-livmorhalsen-med-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære deg,

I Østen brukes akupunktur ved en rekke tilstander som har med fødsel og barseltid å gjøre. Behandlingen er oftest basert på lang praktisk erfaring og i en del tilfeller også forskning. Jeg kjenner konkret ikke til at det finnes vitenskapelige bevis for at akupunktur vil modne livmorhalsen, men all den tid behandlingen brukes med hell mot smerter, vil jeg anbefale deg å forsøke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...