Gå til innhold

kan jeg få noe tilbakebetalt?

Anbefalte innlegg

Jeg er på attføring, og tar et ettårigstudium for å komme tilbake i arbeid, pga muskel- og leddplager. Går til fysioterapeut for dette, er det noe jeg kan få støtte til? Hvordan forholder jeg meg i så fall?

Lurer også på om det er mulig å få støtte til spesialmadrass og pute som jeg mener hjelper for mine plager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35573-kan-jeg-f%C3%A5-noe-tilbakebetalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk selv støtte til to stk 'arbeidsstoler'. (dvs kontorstoler) da jeg gikk på attføring. Grunnen var dårlig rygg. Den som kunne regelverket var fysioterapeuten som visste hva de riktige ordene skulle være i en søknad. Forskjellen gikk på ordene arbeidsstol og kontorstol, selv om det er snakk om samme stolen. Jeg fikk disse stolene fra hjelpemiddelsentralen.

Derfor vil jeg anbefale deg å høre nøye med fysioterapeuten om han/hun kjenner til om det i regelverket finnes saker der man har fått gjennomslag for det du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...