Gå til innhold

NHD - trenger råd nå please

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL nå fikk du meg til å le :-)

Ja det er masse positivt ved å være forelska. Nå skrev jeg en søt sms til han som han våkner til i morgen tidlig :-)

Så får jeg la være å være så nervøs for svaret..og ha litt is i magen om det ikke blir akkurat _slik_ jeg ønsker det...

I mellomtiden kan jeg jo gå meg lange turer og få ut guff på den måten..og tegne hjerter i hodet mitt :)

''LOL nå fikk du meg til å le :-)''

Godt, det var hensikten! Å igjen kunne oppleve barnsligheten i seg er nemlig noe av det mest fantastiske ved å være forelsket :) Lev ut gledene ved det!

''Ja det er masse positivt ved å være forelska. Nå skrev jeg en søt sms til han som han våkner til i morgen tidlig :-)''

Så kos, det er akkurat slik man skal være med hverandre når man er forelsket, søte og surrete i hue hehe.

''Så får jeg la være å være så nervøs for svaret..og ha litt is i magen om det ikke blir akkurat _slik_ jeg ønsker det...''

Svaret blir det som kommer og det er garantert at han setter pris på denne sms'en selv om han ikke klarer å uttrykke det akkurat slik du skulle ønsket det uttrykt.

''I mellomtiden kan jeg jo gå meg lange turer og få ut guff på den måten..og tegne hjerter i hodet mitt :)''

Høres ut som en god strategi :)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

''LOL nå fikk du meg til å le :-)''

Godt, det var hensikten! Å igjen kunne oppleve barnsligheten i seg er nemlig noe av det mest fantastiske ved å være forelsket :) Lev ut gledene ved det!

''Ja det er masse positivt ved å være forelska. Nå skrev jeg en søt sms til han som han våkner til i morgen tidlig :-)''

Så kos, det er akkurat slik man skal være med hverandre når man er forelsket, søte og surrete i hue hehe.

''Så får jeg la være å være så nervøs for svaret..og ha litt is i magen om det ikke blir akkurat _slik_ jeg ønsker det...''

Svaret blir det som kommer og det er garantert at han setter pris på denne sms'en selv om han ikke klarer å uttrykke det akkurat slik du skulle ønsket det uttrykt.

''I mellomtiden kan jeg jo gå meg lange turer og få ut guff på den måten..og tegne hjerter i hodet mitt :)''

Høres ut som en god strategi :)

Jeg skrev en sms til han nå at "vil du skal vite at du er en fantastisk kjæreste å savne og vente på vennen", så fikk jeg tilbake at "det er du også"

Så nå ble jeg litt tullette og surrette igjen, hehe ;)

Skrevet

Jeg skrev en sms til han nå at "vil du skal vite at du er en fantastisk kjæreste å savne og vente på vennen", så fikk jeg tilbake at "det er du også"

Så nå ble jeg litt tullette og surrette igjen, hehe ;)

Hehehehe sååååå søtt :) Se hva positiv adferd førte til. Nyt suretteheten og sov godt og drøm om hjerter :)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Hehehehe sååååå søtt :) Se hva positiv adferd førte til. Nyt suretteheten og sov godt og drøm om hjerter :)

Ja, jeg ser hva positiv atferd fører til :-) Vi har hatt mye fint sammen også, ledd mye sammen har vi også gjort.

Nå skal jeg krype til sengs med hjerter i øynene i stedet for pupiller og teller hjerter til jeg sovner :D

Natta, og takk for at du fikk meg på gode tanker ;)

Skrevet

Ja, jeg ser hva positiv atferd fører til :-) Vi har hatt mye fint sammen også, ledd mye sammen har vi også gjort.

Nå skal jeg krype til sengs med hjerter i øynene i stedet for pupiller og teller hjerter til jeg sovner :D

Natta, og takk for at du fikk meg på gode tanker ;)

Latter er en viktig ingrediens i kjærligheten, kanskje den viktigste for at den skal vedvare :)

Bare hyggelig, glad du fikk noen gode tanker.

Natta :)

Gjest Huldrapuldra
Skrevet

I kveld er du da fantastisk positiv, støttende og optimistisk :-)

He he. Etter en tung og elendig dag med drittslening og kvalme, greide jeg å snu dette til det motsatte. Takk for at du ser det :-)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Latter er en viktig ingrediens i kjærligheten, kanskje den viktigste for at den skal vedvare :)

Bare hyggelig, glad du fikk noen gode tanker.

Natta :)

Husker sist vi lo, det var like før han dro. Da klarte jeg å velte hele boksa med mammas hjemmerørte syltetøy over hele gulvet så det lå røde klatter overalt. Du Kari, du Kari (heter ikke Kari altså hehe) sa han og vi flira godt i lag da :-) Sånt er morsomt :-)

natta ja :)

Skrevet

Husker sist vi lo, det var like før han dro. Da klarte jeg å velte hele boksa med mammas hjemmerørte syltetøy over hele gulvet så det lå røde klatter overalt. Du Kari, du Kari (heter ikke Kari altså hehe) sa han og vi flira godt i lag da :-) Sånt er morsomt :-)

natta ja :)

Rasende festlig. Du Kari, du Kari tok kaka hehehe. Takk for en god latter!

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Rasende festlig. Du Kari, du Kari tok kaka hehehe. Takk for en god latter!

Hehe no problem :-)

Bare hyggelig at du fikk deg en god latter ;)

Skrevet

Hehe no problem :-)

Bare hyggelig at du fikk deg en god latter ;)

Jeg har virkelig sansen for sånn "tørr" og "intern" humor og jeg elsker å le. Prøv å trekk frem slike gode hendelser når du savner han. Takk igjen :)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Jeg har virkelig sansen for sånn "tørr" og "intern" humor og jeg elsker å le. Prøv å trekk frem slike gode hendelser når du savner han. Takk igjen :)

Skal prøve å trekke frem det, ja sånn intern humor er virkelig gøy. Det blir liksom litt teit for utenforstående. Jeg husker en gang jeg var innlagt på psykiatrisk dps, så hang jeg og ei til over en skillevegg og ropte ned ei dame vi var innlagt med på samme avdeling, bare at hun var på aktivitetsavdelingen. Jeg ikke like, jeg like skrek vi. Så kom en miljøarbeider ut for å sjekke om vi hadde tørna mer enn vi allerede hadde, hehe. Men han var med på leken og sto der og fleipa med oss da.

Skrevet

Skal prøve å trekke frem det, ja sånn intern humor er virkelig gøy. Det blir liksom litt teit for utenforstående. Jeg husker en gang jeg var innlagt på psykiatrisk dps, så hang jeg og ei til over en skillevegg og ropte ned ei dame vi var innlagt med på samme avdeling, bare at hun var på aktivitetsavdelingen. Jeg ikke like, jeg like skrek vi. Så kom en miljøarbeider ut for å sjekke om vi hadde tørna mer enn vi allerede hadde, hehe. Men han var med på leken og sto der og fleipa med oss da.

Det morsomte med slik humor er jo hvis det er noen tilstede som ikke skjønner den, nettopp fordi den er intern hehe. Da ler man jo av dem i tillegg. De vil gjerne ha en forklaring, men skjønner fortsatt ikke bæret når du forklarer mellom latterkuler. Det tar ingen ende hehehe.

Artig historie, det er på "psyken" det skjer hehe. Der henger "galskapen" løst ;)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Det morsomte med slik humor er jo hvis det er noen tilstede som ikke skjønner den, nettopp fordi den er intern hehe. Da ler man jo av dem i tillegg. De vil gjerne ha en forklaring, men skjønner fortsatt ikke bæret når du forklarer mellom latterkuler. Det tar ingen ende hehehe.

Artig historie, det er på "psyken" det skjer hehe. Der henger "galskapen" løst ;)

Ja det er nettopp det som er så sjarmerende med intern humor :) TAKK for at du fikk meg til å le i kveld, det trengte jeg;) Nå fikk du meg til å tenke på alle de gode minnene jeg har om han og meg.

Det var en gang jeg skulle sende sms til han og den var ganske..eh, intim..den sendte jeg feil, sendte den til en snekker som har vært innom leiligheta mi noen ganger..gjett om det var flaut da..jeg sendte en beklagelse men fikk aldri svar...

Skrevet

Ja det er nettopp det som er så sjarmerende med intern humor :) TAKK for at du fikk meg til å le i kveld, det trengte jeg;) Nå fikk du meg til å tenke på alle de gode minnene jeg har om han og meg.

Det var en gang jeg skulle sende sms til han og den var ganske..eh, intim..den sendte jeg feil, sendte den til en snekker som har vært innom leiligheta mi noen ganger..gjett om det var flaut da..jeg sendte en beklagelse men fikk aldri svar...

Hehehehehe ler meg i ihjel. En intim melding til en snekker ja og du fikk merkelig nok ikke svar på beklagelsen. Kanskje han ikke ønsket en beklagelse hehehehe.

Tenk alltid på det positive dere deler, tenk positivt om forholdet, tenk godt om han, tenk gladfølelser om forelskelsen og tenk positivt om fremtiden. Dette blir bra og jeg er glad for at du nå er glad :)

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Hehehehehe ler meg i ihjel. En intim melding til en snekker ja og du fikk merkelig nok ikke svar på beklagelsen. Kanskje han ikke ønsket en beklagelse hehehehe.

Tenk alltid på det positive dere deler, tenk positivt om forholdet, tenk godt om han, tenk gladfølelser om forelskelsen og tenk positivt om fremtiden. Dette blir bra og jeg er glad for at du nå er glad :)

Takk for det, du har vært en fantastisk oppmuntring for meg nå :) Nå kan jeg gå inn i natta en god del klokere ;)

Skrevet

Takk for det, du har vært en fantastisk oppmuntring for meg nå :) Nå kan jeg gå inn i natta en god del klokere ;)

Gjør meg glad og jeg kommer til å sovne med en god følelse fordi du ga meg noe å le av :) Selv takk!

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Gjør meg glad og jeg kommer til å sovne med en god følelse fordi du ga meg noe å le av :) Selv takk!

:-)

Skrevet

Du kan ikke styre følelsene, men du kan styre adferden din. Det er adferden som er viktig. Det er den kjæresten din merker på godt og vondt.

Skriv en liste over hvor ofte du skal ringe han. Spør aldri om han elsker deg. Si du savner han, og at du er glad for at du har en så fin kjærest å savne. Husk at for menn har et utasgn gyldighet inntil de sier noe annet. Har han sagt at han elsker deg, gjelder det til han sier noe annet. Om han ikke rekker å si det før det har gått 10 sek, kan han likevel elske deg.

Husk at for menn har et utsagn gyldighet inntil de sier noe annet.

(sitat nhd)

Ja ja det gjelder vel like mye for kvinner! :)

Forresten lærte jeg av Tony Attwood i sommer og hver dag si,

"Jeg elsker deg" etterfulgt av en øm og nær klem.

Dette gjaldt uansett om man er kvinne eller mann, men må må jo bli bevisst det, men min mann liker det veldig godt.

Skrevet

Husk at for menn har et utsagn gyldighet inntil de sier noe annet.

(sitat nhd)

Ja ja det gjelder vel like mye for kvinner! :)

Forresten lærte jeg av Tony Attwood i sommer og hver dag si,

"Jeg elsker deg" etterfulgt av en øm og nær klem.

Dette gjaldt uansett om man er kvinne eller mann, men må må jo bli bevisst det, men min mann liker det veldig godt.

Hvorfor skal man si "jeg elsker deg" hver eneste dag?

Skrevet

Hvorfor skal man si "jeg elsker deg" hver eneste dag?

Hei!

For å vise at man elsker sin mann eller kone.

Jeg tenkte ikke så mye på sånt, men når jeg ble opplyst om nødvendigehetn av dette, så gjør jeg det.

Jeg elsket min mann like mye før, men det er vist viktig for menn å høre det også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...