Gjest Leisegja Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg har slitt med depresjoner og livet mitt har gått til helvete. Masse problemer og slikt. Er et vrak. Jeg er 30. Ved en anledning skjellte jeg ut min egen far. Han har vært ganske stygg med meg og psyket meg ned når eg har slitt mest. Og det har han fått høre igjen av meg. Nå i det siste har jeg begynnt å legge merke til at han stadig må FREM med hvor BRA mine søsken greier seg (jeg har 3 stk) og hvor hyggelig det er med barnebarn....og hvordan de gjør ALT rett. Han snakker høyt i telefonen og trixet hans er at jeg får ta del i masse av det som skjer i samtalen, slik at jeg sitter med en hel masse informasjon om mine søskens perfekte liv når jeg hører på. Jeg prøver å forstå hvorfor han gjør dette..og hva det er for et slags trix.... Og hva han vil oppnå med det. Det virker på meg som om han vil hevne noe. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Huh, sånt blir jeg sliten av å bare høre om. Hvis det du tror om din fars intensjoner stemmer, vet jeg ikke hvor mye jeg hadde giddet å snakke med han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.