Gjest Brent ibe. Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg har trent "tvers igjennom" en over flere år vedvarende utmattelse, som på en rekke punkter matcher med kriteriene for ovennevnte diagnose, og gjennomført maratonløp. Samtidig har jeg gjort karriere i konkurranseutsatt virkssomhet med høye mål og mye stress. Er dette mulig med en slik lidelse? Og/eller utelukker dette en slik eventuell diagnose. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg mener at maratonløp og full funksjon i 100% jobb ikke er forenlig med denne diagnosen. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg mener at maratonløp og full funksjon i 100% jobb ikke er forenlig med denne diagnosen. Jeg mener ikke å være ekkel her, men diagnosekoder kan jeg ikke utenat... Hva med å skrive navnet på diagnosen i stedet? (Nå tenker jeg på flere enn meg selv!) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg mener ikke å være ekkel her, men diagnosekoder kan jeg ikke utenat... Hva med å skrive navnet på diagnosen i stedet? (Nå tenker jeg på flere enn meg selv!) Tok et nettsøk og fant ut at det var ME (kronisk utmattelsesyndrom). For øvrig er jeg enig med deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.