Gjest winda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Jeg har et lite "anfall" her av at jeg er ganske hyperaktivert. Har en ganske langvarig ptsd. Noe som kan roe ned? Alle råd mottas med stor takk. Kanskje noe musikk som er bra? Hvordan kan jeg roe ned tankene? Hodet går i 110 og dette er jo over "fartsgrensen". 0 Siter
skal Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 For meg hjelper det å tvinge meg til å gjøre ting langsomt. Fokusere, fysisk på ganske enkle ting. F. eks å legge en bok inn i bokhyllen. Kjenne hvordan jeg holder den og løfte den langsomt. Gå tur, men gå veldig langsomt. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 For meg hjelper det å tvinge meg til å gjøre ting langsomt. Fokusere, fysisk på ganske enkle ting. F. eks å legge en bok inn i bokhyllen. Kjenne hvordan jeg holder den og løfte den langsomt. Gå tur, men gå veldig langsomt. Takk, skal prøve dette, blir sikkert værre av å stresse i høyt tempo, like fort som hodet vil. Må få roet ned så jeg ikke blir verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.