Gå til innhold

Trenger noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite "anfall" her av at jeg er ganske hyperaktivert. Har en ganske langvarig ptsd.

Noe som kan roe ned? Alle råd mottas med stor takk. Kanskje noe musikk som er bra? Hvordan kan jeg roe ned tankene? Hodet går i 110 og dette er jo over "fartsgrensen".

Skrevet

For meg hjelper det å tvinge meg til å gjøre ting langsomt. Fokusere, fysisk på ganske enkle ting. F. eks å legge en bok inn i bokhyllen. Kjenne hvordan jeg holder den og løfte den langsomt. Gå tur, men gå veldig langsomt.

Skrevet

For meg hjelper det å tvinge meg til å gjøre ting langsomt. Fokusere, fysisk på ganske enkle ting. F. eks å legge en bok inn i bokhyllen. Kjenne hvordan jeg holder den og løfte den langsomt. Gå tur, men gå veldig langsomt.

Takk, skal prøve dette, blir sikkert værre av å stresse i høyt tempo, like fort som hodet vil. Må få roet ned så jeg ikke blir verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...