Gjest angsten ja Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 meninger? vet jo at angst kan være lammende, men det er jo en kraft på en måte..... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Jeg har ihvertfall sprunget langt pga angst. Dette roer meg ned, ihvertfall mens jeg er i aktivitet. Jeg tror det ligger mye energi i angst. 0 Siter
Gjest angsten ja Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Jeg har ihvertfall sprunget langt pga angst. Dette roer meg ned, ihvertfall mens jeg er i aktivitet. Jeg tror det ligger mye energi i angst. så hvis man bruker denne drivkraften angsten gir kan den med fordel brukes positivt kanskje............. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 så hvis man bruker denne drivkraften angsten gir kan den med fordel brukes positivt kanskje............. Ja, den kan brukes positivt. Problemet mitt er at den ofte kommer samtidig med depressive tanker. Jeg jobber fælt med å snu disse tankene til noe positivt når de kommer. Greier jeg det og kommer meg ut så går disse angstperiodene fortere over. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 så hvis man bruker denne drivkraften angsten gir kan den med fordel brukes positivt kanskje............. Personlig synes jeg angst er en negativ ting. Den kan gjøre deg klønete. Sterk angst - lammende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.