Gå til innhold

Tester på nett

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke stemme
Skrevet

Er vel ikke alle tester på nettet som er like seriøse?

Jeg har både bipolar og schizofreni ifølge dem, kjenner jeg blir uvel av å tenke på det. Så syk er jeg vel ikke?

Ikke lurt å drive å ta slike tester nei.

hidi, the scorpion
Skrevet

Lureste er vel å oppsøke lege som henviser deg til en psykiater;)

Gjest Upålitelige tester
Skrevet

Slike tester skal alltid skje hos en lege.

Gjest kan ikke stemme
Skrevet

Lureste er vel å oppsøke lege som henviser deg til en psykiater;)

Ville teste hvordan jeg ligger an, liker ikke å lyge.

Gjest kan ikke stemme
Skrevet

Slike tester skal alltid skje hos en lege.

Det har du rett i, kan ikke stille diagnose på meg selv. Vil ikke heller.

Skrevet

Noe er seriøst, men stort sett er det mye tøv imellom de seriøse. Dessuten er det nok best at en ikke tar testene subjektivt som en diagnostisering. Tester man selv har svart på kan si noe om hvilke symptomer man har - noe en lege selvsagt kan ta med i en objektiv vurdering.

Men hovedbudskapet: Ikke stol på nettstilte diagnoser! Man kan jo bli hypokonder av mindre.

Gjest mener jeg
Skrevet

Om du kommer ut med slike diagnoser, er det vel nok symptomer til at et legebesøk er på sin plass. Så¨kan endelig diagnose settes der.

Gjest kan ikke stemme
Skrevet

Noe er seriøst, men stort sett er det mye tøv imellom de seriøse. Dessuten er det nok best at en ikke tar testene subjektivt som en diagnostisering. Tester man selv har svart på kan si noe om hvilke symptomer man har - noe en lege selvsagt kan ta med i en objektiv vurdering.

Men hovedbudskapet: Ikke stol på nettstilte diagnoser! Man kan jo bli hypokonder av mindre.

''Ikke stol på nettstilte diagnoser! Man kan jo bli hypokonder av mindre.''

Der sa du det, da har man ALT til slutt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...