Gå til innhold

- Mor bør være hjemme med barna


Gjest Jobaine

Anbefalte innlegg

Hvordan skal mor tjene penger da?

Det gjør hun ikke, det er noe av poenget.

Hun får barnetrygden i sitt navn og ellers husholdningspenger av mannen.

Derfor har denne fordelingen en positiv virkning på "samfunnskollapsen" - det var færre skilsmisser på 50-tallet, gjett hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    12

  • Persille1365381127

    5

  • Mammantil3

    4

  • morsan

    3

"Besøk" er ikke nok for å tilfredsstille mitt behov for aktivitet! Jeg trenger mentalt påfyll også, kaffeslabberas gir meg ikke påfyll på den måten...

Vi er alle forskjellige. Derfor er det viktig og gjøre det som er mest riktig for en selv, og bli respektert for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Besøk" er ikke nok for å tilfredsstille mitt behov for aktivitet! Jeg trenger mentalt påfyll også, kaffeslabberas gir meg ikke påfyll på den måten...

Når alle nåværende yrkesaktive kvinner blir hjemmeværende for å redde moralen her i landet, så tenker jeg det blir litt mer schwong over kaffeslabrasene også!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Når alle nåværende yrkesaktive kvinner blir hjemmeværende for å redde moralen her i landet, så tenker jeg det blir litt mer schwong over kaffeslabrasene også!

;-)

Godt poeng ;)

Men jeg har en kaffebar, så jeg vil jo gå konk om det blir sånn... Permisjonsmammaer er BRA kundegruppe altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng ;)

Men jeg har en kaffebar, så jeg vil jo gå konk om det blir sånn... Permisjonsmammaer er BRA kundegruppe altså.

Kunne hatt kaffebaren hjemme, da vett'u, og sluppet alle utgiftene til lokalleie. :-)

(Og - er den kaffebaren - er den helt ny? Høres kjempegøy å drive!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Kunne hatt kaffebaren hjemme, da vett'u, og sluppet alle utgiftene til lokalleie. :-)

(Og - er den kaffebaren - er den helt ny? Høres kjempegøy å drive!)

Ganske ny kan man si, overtar 1 desember. Så nå er det en blanding av grue seg og glede seg :)

Men om jeg tar dem hjem må jeg vel spandere? Dårlig business...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ny kan man si, overtar 1 desember. Så nå er det en blanding av grue seg og glede seg :)

Men om jeg tar dem hjem må jeg vel spandere? Dårlig business...

Hm, ja, det er vel sant - tungt å kreve betaling når man har folk i egen stue...

Ikke for det - i studietiden var det gjerne hos meg vi samlet oss på kveldstid; jeg var heldig og hadde både egen hybel og relativt midt i hele gjengen. Så da kom en kamerat med en sparegris til meg som alle puttet kaffepenger på når de gikk hjem. :-)

Det er kanskje ikke verden beste forretningsidè, men det hjalp på min slunkne lommebok. :-)

Lykke til med overtagelsen! :-) (Hvis du røper hvor denne kaffebaren ligger, så skal jeg definitivt ramle innom og støtte businessen!) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Hm, ja, det er vel sant - tungt å kreve betaling når man har folk i egen stue...

Ikke for det - i studietiden var det gjerne hos meg vi samlet oss på kveldstid; jeg var heldig og hadde både egen hybel og relativt midt i hele gjengen. Så da kom en kamerat med en sparegris til meg som alle puttet kaffepenger på når de gikk hjem. :-)

Det er kanskje ikke verden beste forretningsidè, men det hjalp på min slunkne lommebok. :-)

Lykke til med overtagelsen! :-) (Hvis du røper hvor denne kaffebaren ligger, så skal jeg definitivt ramle innom og støtte businessen!) :-)

Skal røpe det til deg et annet sted ;)

Sparegris funket jo bra i det tilfellet da! God ide, skal adoptere den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal røpe det til deg et annet sted ;)

Sparegris funket jo bra i det tilfellet da! God ide, skal adoptere den :)

:-)

Jeg er en kaffedrikker av rang, så du vil merke meg på omsetninga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...