Gå til innhold

Jeg ble glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Jeg har ikke fulgt med i kveld, men ser du har (kanskje store deler av dagen).

Hva med å logge seg av og kaste seg ut i livet? :)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

39

• Dorthe

10

• tonie

7

• Colette

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med i kveld, men ser du har (kanskje store deler av dagen).

Hva med å logge seg av og kaste seg ut i livet? :)

Hei!

Ja jeg logger av nå, men jeg trengte virkelig den hjelpen jeg fikk i kveld, så jeg er mest lettet nå,

god natt.

Skrevet

Ja, jeg er helt hekta. Virkelig doloman. Leser nesten alt som skrives her...

Jeg har med vilje ikke opprettet Facebook profil, fordi jeg vet jeg har anlegg for å bli hekta - og jeg KAN bare ikke bruke enda mer tid på sånt.

Jeg setter utrolig pris på DOL og på gjengen her - får veldig mye positivt fra dere, og lærer masse om andre mennesker og andres relasjoner og reaksjoner - og så er dere veldige greie å ha når en må lufte litt frustrasjon eller står fast i noe!

Men 12 år - det er jammen mye. De første årene var det mye graviditetsprat og babyprat fir min del - men nå er det jo mye mer mellommennekslig, uavhengig hvor i livsfasen en er, synes jeg.

Jeg og det. Leser omtrent alt som er, bruker 100 nyeste og ser begynner der jeg stoppet sist. Men vi er ikke alene prust, det er nok flere enn oss. Jeg skrev mer før tror jeg, men nå er jeg innom facebook innimellom og holder på litt der også. Men jeg ser omtrent aldri på tv da.

Skrevet

Jeg og det. Leser omtrent alt som er, bruker 100 nyeste og ser begynner der jeg stoppet sist. Men vi er ikke alene prust, det er nok flere enn oss. Jeg skrev mer før tror jeg, men nå er jeg innom facebook innimellom og holder på litt der også. Men jeg ser omtrent aldri på tv da.

Jeg ser omtrent ikke på tv jeg heller. Så den tidligere tv-tida er overtatt av DOL-tida, og akkurat det er nå ikke så galt da. Men det er verre at jeg sniker meg innom og setter meg til her når ungene er her og jeg egnetlig skal gjøre noe annet med dem eller lage middag eller sånn, og også innimellom mens jeg er på jobb.

Nå skal jeg begynne i ny jobb etter nyttår, og da har jeg planlagt at jeg skal ha DOL-forbud i arbeidstida.

Akkurat nå skal jeg egentlig forberede noe til kirka i morgen, men det er mer spennende å lese her....

Jeg går inn på 25 nyeste, velger en tråd, og leser den ferdig, så tar jeg trådliste, og leser de mest interessante trådene som er kommet siden sist jeg var innom. Når jeg har fått litt oversikt, går jeg over til å svare litt her og der, og gjerne lager egen tråd.

Skrevet

Hei!

Ja jeg logger av nå, men jeg trengte virkelig den hjelpen jeg fikk i kveld, så jeg er mest lettet nå,

god natt.

Så bra! DOL kan være fint sånn. God natt!

Skrevet

Jeg ser omtrent ikke på tv jeg heller. Så den tidligere tv-tida er overtatt av DOL-tida, og akkurat det er nå ikke så galt da. Men det er verre at jeg sniker meg innom og setter meg til her når ungene er her og jeg egnetlig skal gjøre noe annet med dem eller lage middag eller sånn, og også innimellom mens jeg er på jobb.

Nå skal jeg begynne i ny jobb etter nyttår, og da har jeg planlagt at jeg skal ha DOL-forbud i arbeidstida.

Akkurat nå skal jeg egentlig forberede noe til kirka i morgen, men det er mer spennende å lese her....

Jeg går inn på 25 nyeste, velger en tråd, og leser den ferdig, så tar jeg trådliste, og leser de mest interessante trådene som er kommet siden sist jeg var innom. Når jeg har fått litt oversikt, går jeg over til å svare litt her og der, og gjerne lager egen tråd.

Det har vært mye jeg har utsatt i årenes løp fordi jeg har sittet her. Hyggelig, vet du, mye mer hyggelig enn mange andre ting som man ikke har lyst til å gjøre.

Knis, kanskje vi trenger et 12-trinns program mot Dol

Skrevet

Det har vært mye jeg har utsatt i årenes løp fordi jeg har sittet her. Hyggelig, vet du, mye mer hyggelig enn mange andre ting som man ikke har lyst til å gjøre.

Knis, kanskje vi trenger et 12-trinns program mot Dol

Jeg er veldig ambivalent ift DOL, sånn helt seriøst. Jeg får så utrolig mye ut av det - men jeg ser at DOL stjeler tid jeg kunne har brukt til f-.ek.s:

*gå tur

*rydde

*lekt med ungene

*pratet med mannen min

*hatt sex med mannen min

*sett på tv

*lest bok

*lagt meg i badekaret (har ikke tall på alle de kveldene jeg har tenkt å bade, og så blir jeg sittende her til klokka er over tolv, og så må jeg droppe det....)

*skrive julebrev (uffda)

*lage album (er kommet til barnedåpen til nr 2...)

osvosvosvosv

Ja, jeg trenger nok et avrusingsprogram. Grøss.

Skrevet

Jeg er veldig ambivalent ift DOL, sånn helt seriøst. Jeg får så utrolig mye ut av det - men jeg ser at DOL stjeler tid jeg kunne har brukt til f-.ek.s:

*gå tur

*rydde

*lekt med ungene

*pratet med mannen min

*hatt sex med mannen min

*sett på tv

*lest bok

*lagt meg i badekaret (har ikke tall på alle de kveldene jeg har tenkt å bade, og så blir jeg sittende her til klokka er over tolv, og så må jeg droppe det....)

*skrive julebrev (uffda)

osvosvosvosv

Uff prust, jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Nå har jeg ikke noen mann da og ingen jobb, men det med hårvasken kjenner jeg igjen og det med å snakke med ungene. Men når jeg vil prate med dem så har de ikke tid så antagelig er de opptatt med sine egne ting. Eldstemann satt på Nintendoen sin fra han fikk den da han var sju og til han flyttet hjemmenifra. Dattera mi var aldri hjemme og han minste ser på tv eller er ute. ¨

Men julekortene som skal til Amerika

Bøkene jeg har lyst å lese

Filmene jeg har lyst å se

Klærne som skal vaskes

Skrevet

*gå tur

*rydde

*lekt med ungene

*pratet med mannen min

*hatt sex med mannen min

*sett på tv

*lest bok

*skrive julebrev (uffda)

osvosvosvosv

Det var en merkelig ensidig måte å se det på.

Du sitter her fordi DOL frister mer enn å bade, ikke sant?

Jeg tviler på at du er direkte uhygienisk ;-) så jeg antar at DOL gjør mer for deg enn badingen.

Hvorfor er det "galt"?

Med vennlig hilsen

Gjest sjøstjerna
Skrevet

*gå tur

*rydde

*lekt med ungene

*pratet med mannen min

*hatt sex med mannen min

*sett på tv

*lest bok

*skrive julebrev (uffda)

osvosvosvosv

Det har hendt at jeg også er blitt forsinket til noe, fordi jeg ble litt oppslukt i DOL.

Men stort sett er det motsatt- at jeg er opptatt med annet, og DOL er noe jeg tar meg til i ledige stunder. Nå for tiden er jeg innom hver dag. Andre perioder går det uker i mellom hver gang.

Skrevet

Det var en merkelig ensidig måte å se det på.

Du sitter her fordi DOL frister mer enn å bade, ikke sant?

Jeg tviler på at du er direkte uhygienisk ;-) så jeg antar at DOL gjør mer for deg enn badingen.

Hvorfor er det "galt"?

Med vennlig hilsen

Nei, jeg er av typen som virkelig nyyyyyyyyter å legge meg nedi glohett badekar og virkelig slappe av der - så når jeg først gjør det, er det fantastisk.

Men det "krever" jo litt da: Slå av pc'en, gå opp trappa, tappe i badekaret, kle av meg... DOL krever mindre, i alle fall hvis jeg er logget på...

Skrevet

''Det skader ikke å bruke galgenhumor (det bruker jeg hele tiden for å "ufarliggjøre" min døvhet), så fortell gjerne denne historien til dine venninner, så får dere både en god latter og du får vist dem at du har selvironi - samt at de får en forståelse for hvordan det er å være deg :)''

Dette synes jeg høres som en strålende idé!

Det er faktisk det ;-)

Snakker av erfaring... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...