Gå til innhold

Pusteproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest jente1993
Skrevet

Hei Jeg er ei jente på 17år som har slitt med pusten når jeg er i aktivitet de siste 5-6 ukene. Jeg er aktiv håndballspiller og har problemer med å få nok luft inn når jeg løper. Har vært hos fastlegen min og testet meg mot kyssesyke, har tatt mange blodprøver som alle var normale, tok en spirimetriprøve for å se om jeg har astma, men denne prøver var også normal. Har også tatt røntgen av lungene, men dette var og normalt. Nå har jeg blitt henvist til øre-nese-halslege på sykehuset og lurer på hva det er han kan undersøke, hva slags undersøkelser som kan gjøres og om du/dere har vært borti dette problemet før?

Skrevet

Kan det være hyperventilering? Bare ett skudd i blinde, hyperventilering skyldes nervøsitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...