Gå til innhold

Dag 2 helt uten røyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vizzvazz

Du får bare holde ut humørsvingningene og lignende.

Pass på at du er opptatt.

Besøk folk, prat masse, spis sterk tyggis, tygg gulrøtter, gå deg en tur, men for all del - ikke ha med penger eller tobakk,

og møter du folk som har røyk - for all del ikke bomm,

(låne røyk),

for selv om du tenker - en liten røyk skader jo ikke,

så er skaden alt skjedd i det du tenker tanken og du må begynne helt forfra igjen.

Jo flere dager du er uten røyk, jo mindre vil du kjenne suget.

Belønn deg selv for hver dag du er uten røyk,

kanskje kan du ha en sånn belønningskalender barn ofte får,

der du setter en stjerne på hver dag, for hver dag du har oppnådd 7 stjerner (en uke) får du belønne deg med noe du liker godt,

om det er mat, godteri, kake, kino osv får du bestemme.

Ha gjerne en sparegris også,

der legger du på det du ville brukt på å kjøpe tobakk.

Så kan den endelige belønningen være f.eks. en Sydentur som du betaler for pengene du har lagt på grisen!

Lykke til - og hold ut!!!!

Gjest Moccasnus

Hold ut. Det er verst de første fem dagene, så blir det lettere.

....... javel ....... nå har jeg 9 uker som helt røykfri bak meg, ukene har gått som en lek, ikke hatt noen som helst problemer. På lørdagen startet derimot var det noe som snudde ..... har SÅÅÅÅÅÅÅ lyst på røyk, igår og idag er også lysten der som den aldri har vært før ..... hodet jobber på en annen måte, har nesten glemt hvor bra det er å være røykfri ...... at det går enklere etterhvert ... virker ikke slik på meg nei ...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...