Gå til innhold

Sjefen min knekker meg snart

Anbefalte innlegg

Jeg overreagerte nok litt da jeg fikk mailen ang. backup og svarte ham deretter... dumt.. Han kom inn til meg i ettermiddag og konfronterte meg med dette..

Jeg beklaget at jeg tok det feil opp, men sa samtidig at det siste året har vært vanskelig for meg pga at han nær tok meg på brystene, kommenterte ei jakke som lå så pent over rumpa, har hatt det moro av å kommentere vekta mi, lagt seg bort i privatlivet mitt (kjærsten), at han farer opp i sinne osv..

Jeg fikk tilbake at jeg ikke gjør jobben min, at jeg drar ned miljøet fordi jeg ikke kan snakke i en fleipete tone (joda, jeg er kjent for å skape godt miljø pga mitt gode humør, men blir motsatt når jeg blir mobbet), at jeg ikke har mye å gjøre osv..

I tillegg sa han at han ikke husker å ha sagt noe som helst av dette, at han har hatt et "kjølig" forhold til meg etter at jeg ba ham slutte å bry seg med mitt privatliv...

Det endte med at han gikk gråtende ut av kontoret mitt og dro hjem med slamring i døra...

Jeg er knekt. Orker ikke dette mer

Hm - høres LITT ut til at du kanskje ikke takler dette på den beste måten du heller?

Har et bilde på jobb der det er to personer som står på hver sin ende av et 6 tall. Eller et 9 tall. Etter hvem som ser det. Begge har jo rett ikke sant?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...