Gå til innhold

Tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke taankene om at jeg burde tatt livet mitt ut av hodet.

De er der fordi jeg tenker at jeg er et veldig dårlig menneke; et monster.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, men hva om jeg forandrer meg, slik at jeg gjør det?

Skrevet

Du er IKKE et dårlig menneske, du er "bare" syk. Håper du blir kvitt disse tankene snart...

Skrevet

Du er IKKE et dårlig menneske, du er "bare" syk. Håper du blir kvitt disse tankene snart...

Godt å høre at _du_ mener det, da... :-)

Skrevet

Godt å høre at _du_ mener det, da... :-)

Ja jeg gjør det, håper du får det bedre snart ;-)

Skrevet

Ja jeg gjør det, håper du får det bedre snart ;-)

Jeg har det vel ikke så verst, igrunn, men det er ganske "kjemisk"... om du skjønner... det er på "utsiden"... er ganske neddopet av medisiner. :-/

Mange av tankene er de samme...

Skrevet

Jeg har det vel ikke så verst, igrunn, men det er ganske "kjemisk"... om du skjønner... det er på "utsiden"... er ganske neddopet av medisiner. :-/

Mange av tankene er de samme...

Jeg vet, har hatt det slik selv..neddopet, ingen ønsket tilværelse. Men hva er alternativet?

For noen funker det, for andre ikke. Funket ikke for meg, vil ikke tilbake til "zombie tilværelsen". Savner det av og til, når det blir for mye. Men det er ikke bra for folk rundt meg..medisinerte bort hele meg. Burde finnes en mellomting. Det er trist at du ikke kommer videre, at de kan hjelpe deg.

Du vil jo egentlig klare, men klarer ikke...du burde få hjelp til å klare. Det er viktig at du prøver, gjør noe selv ;)

Skrevet

Jeg vet, har hatt det slik selv..neddopet, ingen ønsket tilværelse. Men hva er alternativet?

For noen funker det, for andre ikke. Funket ikke for meg, vil ikke tilbake til "zombie tilværelsen". Savner det av og til, når det blir for mye. Men det er ikke bra for folk rundt meg..medisinerte bort hele meg. Burde finnes en mellomting. Det er trist at du ikke kommer videre, at de kan hjelpe deg.

Du vil jo egentlig klare, men klarer ikke...du burde få hjelp til å klare. Det er viktig at du prøver, gjør noe selv ;)

Det er jo langt bedre enn alternativet, da... men er et kjedelig liv. :/

Skrevet

Det er jo langt bedre enn alternativet, da... men er et kjedelig liv. :/

Syns du bør prate med psykiateren din om dette jeg, kanskje det finnes andre løsninger?

Skrevet

Syns du bør prate med psykiateren din om dette jeg, kanskje det finnes andre løsninger?

Noe du kommer på? Jeg vil jo heller ha det sånn da, enn å være mer i retning psykotisk...

Skrevet

Noe du kommer på? Jeg vil jo heller ha det sånn da, enn å være mer i retning psykotisk...

''Jeg vil jo heller ha det sånn da, enn å være mer i retning psykotisk...''

Det er forståelig. Bare tenkte andre medisiner kanskje?

Nei, jeg vet ikke, det vet nok legen bedre. Men veldig tungt å være overmedisinert, var derfor jeg sluttet. Hadde jeg fått et alternativ hadde jeg sagt ja, men det var enten eller...

Men håper det ordner seg for deg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...