Atene Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Kan man få kontantstøtte og fødselspermisjon samtidig ? (for det samme barnet) Jeg mener å ha hørt noe om at man ikke kan få kontantstøtte så lenge permisjonen varer, men etter å ha lest på linker jeg har funnet her, ser jeg ingenting om det. Saken er at jeg hadde over 10 ukers ferie tilgode, som jeg har tatt inne i permisjonen min. Fedrekvoten blir derfor fra barnet er 13 til hun er 14 måneder, og i kontantstøttealder. Kan vi få begge deler ? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Det er kun adopsjonspenger man ikke kan ha samtidig med kontantstøtten. 0 Siter
Gjest Moonalisa Skrevet 29. september 2001 Skrevet 29. september 2001 Det er kun adopsjonspenger man ikke kan ha samtidig med kontantstøtten. Forstår jeg det riktig: foreldre som har født biologisk kan i visse tilfeller være i fødselspermisjon samtidig med kontantstøtte, mens vi som adopterer IKKE kan motta kontantstøtte under adopsjonspermisjons-tid? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.