Gå til innhold

Har du kjøpt juletre ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har ikke brukt å Ha juletre, fordi vi har alltid vært bedt bort i jula. Denne jula blir det så lite fri at mannen min ønsker seg et her. Da må vi vel ha fot og pynt også, Skulle ønske noen solgte startpakker til folk som nettopp har flytta sammen :)

Annonse

Men veldig bra for katter som liker å klatre i trærne og så slipper jeg alle nålene for jeg glemmer alltid å vanne treet og dessuten er det et helvete å få kastet treet. Jeg har ikke øks.

''Men veldig bra for katter som liker å klatre i trærne''

Oj, der sa du noe jeg ikke har tenkt på.. Vår relativt nyanskaffa katt 'Flekken' er en skikkelig jeger og oppdagelsesfarende - kan nok bli spennende, ja!

Vel, treet blei kjøpt i går og står på terassen i påvente av å komme inn i varmen i løpet av helga. 'Flekken' får sikkert ei utfordrende jul :-)

''Men veldig bra for katter som liker å klatre i trærne''

Oj, der sa du noe jeg ikke har tenkt på.. Vår relativt nyanskaffa katt 'Flekken' er en skikkelig jeger og oppdagelsesfarende - kan nok bli spennende, ja!

Vel, treet blei kjøpt i går og står på terassen i påvente av å komme inn i varmen i løpet av helga. 'Flekken' får sikkert ei utfordrende jul :-)

Hehe, mitt tre gikk i gulvet tre ganger i fjor. Heldigvis hadde jeg latt være å pynte med de fineste knusbare kulene, jeg hadde en liten anelse om det på forhånd.

Så vær forsiktig når du pynter

Hehe, mitt tre gikk i gulvet tre ganger i fjor. Heldigvis hadde jeg latt være å pynte med de fineste knusbare kulene, jeg hadde en liten anelse om det på forhånd.

Så vær forsiktig når du pynter

Hehe, ser det for meg :-)

Og takk for tips, kulene etter oldemor får ligge i esken sin! Nå klatrer' Flekken' i tørkestativet på badet og ser skyldbetynga ut - og vegrer seg for å gå ut i snøstormen..

Han er lykkelig uvitende om at han blir kastrert i januar, stakkar ;)

Hehe, ser det for meg :-)

Og takk for tips, kulene etter oldemor får ligge i esken sin! Nå klatrer' Flekken' i tørkestativet på badet og ser skyldbetynga ut - og vegrer seg for å gå ut i snøstormen..

Han er lykkelig uvitende om at han blir kastrert i januar, stakkar ;)

Jeg har noen gamle jeg også som ikke blir hengt opp. Jeg lurte på om jeg skulle henge den i en rød snor på veggen. Jeg har minstemann hjemme så her må det være "ordentlig" jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...