Gjest Konstant Bekymret Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei. Jeg er ei jente på 30 år som er gravid med nr. 2, i uke 17 idag. Første info: I uke 12 oppdaget legen (med UL) at jeg egentlig hadde tvillinger i magen, men at den ene hadde gått til grunne i uke 9. Dette ble sjekket nærmere, og den levende tvillingen hadde (har) det tilsynelatende veldig bra. Andre info: I uke 14 hadde jeg en veldig stor blødning som kom i flere omganger i løpet av en time. Dette fikk jeg også sjekket på sykehuset, og de sa jeg hadde lavtliggende morkake, og at det var helt vanlig å blø sånn når man hadde det. Men babyen hadde det bra fortsatt. Men; det er jeg er bekymret for er at jeg fortsatt blør. Det er rett og slett rødt i do hver morgen, og det fortsetter så smått utover dagen - hver dag. Jeg må gå med bind hele tiden. Fargen varierer litt, det er ofte mørkt, men også frisk blod. Skal jeg dra til legen? Jeg er av den typen som ikke løper ned dørene på hevrken sykehus eller legekontor. Men jeg er veldig bekymret hele tiden. Klarer ikke "slå meg til ro" med at det er vanlig å blø hver dag.... Er det vanlig?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357940-lavtliggende-morkake-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.